BIT WINDOORS va realiza o extindere a ariei de distributie |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 08 Mai 2019 06:10 |
Strategia de dezvoltare a companiei BIT Windoors presupune pentru anul 2019, potrivit lui Ovidiu Matei, director comercial in cadrul acesteia, adoptarea mai multor masuri de dezvoltare. Dintre acestea se distinge dezvoltarea serviciilor de mentenanta pentru care a fost inregistrat, in ultimul timp, un nivel crescut al cererii. De asemenea, in ceea ce priveste evolutia cifrei de afaceri, pentru 2019 este estimata o usoara scadere, dar nu datorita conditiilor de piata, ci datorita faptului ca 2018 a fost un an exceptional, cu niste contracte punctuale care nu se vor mai repeta. Speram sa fim totusi peste nivelul anului 2017, in care am inregistrat o cifra de afaceri de 4.6 milioane lei.
- Cum v-ati propus sa va consolidati aria de distributie in teritoriu?
- Din punct de vedere al livrarilor, ne axam pe zona de sud a Munteniei, intrucat cei mai numerosi dintre partenerii proprii provin din Bucuresti. In 2018, ne-am orientat, in principal, catre consolidarea parteneriatelor deja-existente, insa am initiat si numeroase colaborari noi. Cele mai numeroase dintre acesta au provenit din sfera modernizarilor. Ne distribuim produsele proprii la nivel national, nu doar direct la proiecte, ci si in cadrul unor lanturi importante de magazine, precum BricoDépôt sau eMAG, si chiar pe pietele externe, prin intermediul colaborarilor de specialitate. Pentru 2019, avem in vedere sa intram si in magazinele Praktiker, recent integrate in grupul KingFischer.
- Mentionati cateva dintre cele mai importante proiecte in care v-ai implicat in ultima perioada.
- Unul dintre cele mai importante proiecte pe care le-am derulat in ultimul timp este reprezentat de renovarea hipermarket-urilor Auchan, din Bucuresti. La aceste obiective, le-am modernizat intrarile si am instalat usi rotative de mare capacitate, marca Royal Boon Edam BV (Olanda). In 2019, un alt proiect reprezentativ in care ne-am implicat este reprezentat de noul magazin IKEA Pallady, unde am instalat usile rotative de la intrare - iesire, usi glisante automate si usi industriale rapide la interior.
- Care sunt principalele tipuri de produse pe care le comercializati pe piata autohtona?
- Principala categorie de produse din portofoliul propriu este reprezentata de usile rotative de mare capacitate, marca Royal Boon Edam BV (Olanda), a caror comercializare are o contributie de 50% la incasarile totale. Promovam, de asemenea, usi glisante automate Tormax - Elvetia (20%), segment in cadrul caruia realizam productie, avand in vedere ca debitam la dimensiunile care ne este comandata materia prima importata, vopsim, adaugam sticla si asamblam. Pentru marcile Tormax si Royal Boon Edam suntem deja de multi ani reprezentanti autorizati pe piata autohtona, iar in ceea ce priveste marca Royal Boon Edam, comercializam si bariere pietonale (porti rapide) si tunichete pentru controlul accesului. De asemenea, sub marca proprie WinDoors, producem usi sectionale de garaj si rulouri de tip industrial (10%), cu materiale provenite din Italia, Olanda si Franta si acordam servicii de mentenanta specializata (20%).
|