BITT-BAU: Investitiile din acest an vizeaza dezvoltarea distributiei si a logisticii |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 23 Ian 2014 10:11 |
![]() - Care este structura vanzarilor, in functie de principalele produse comercializate?
- Categoriile de produse pe care le promovam sunt reprezentate de feroneria pentru ferestrele din lemn si PVC (cu o contributie de 50% la totalul livrarilor), incuietorile pentru usi din PVC si lemn (44%), respectiv accesoriile si produsele conexe. Printre furnizorii cu care colaboram se afla firmele Roto, Gutmann, Geze (Germania), Hoppe (Italia), Euro-Elzett si Kaba Elzett (Ungaria), Cemom (Franta). Pentru 2014, ne-am propus sa includem in oferta si alte modele, care sa raspunda cererii actuale de pe piata.
- Cum este asigurata distributia produselor specifice?
- Aria de distributie s-a extins la nivel regional, livrarile efectuandu-se, in prezent, exclusiv in mod direct, prin intermediul a sase depozite proprii, care sunt situate in localitatile Bacau, Brasov, Carei, Miercurea Ciuc, Suceava si Targu Mures. Sunt acoperite zonele de est, centru, nord si vest ale tarii, iar beneficiarii au la dispozitie si o serie de servicii auxiliare: proiectare, consultanta, transport, service in garantie si postgarantie, precum si asistenta tehnica la montaj/instalare. De asemenea, specialistii firmei asigura instruirea personalului firmelor partenere, implicate in productie si montaj. Produsele cel mai bine comercializate din oferta noastra sunt reprezentate de feroneria Roto NT pentru ferestre si sistemul Roto DoorSafe, iar judetele in care inregistram cele mai multe vanzari sunt Salaj si Satu Mare. In ultima perioada, am observat o imbunatatire a nivelului de informare in randul clientilor, acestia fiind mult mai receptivi la diferitele solutii tehnice si comerciale puse la dispozitie de compania noastra.
- Cum a evoluat piata nationala de profil in ultimul timp?
- Acest segment de activitate a inregistrat, in 2013, o crestere de 3%, iar pentru 2014 estimam o evolutie asemanatoare. Dintre problemele care persista pe piata inca de la debutul recesiunii, am putea indica lipsa investitiilor in infrastructura si in piata imobiliara, precum si a unor strategii fiscale favorabile mediului economic autohton, toate acestea generand scaderea constanta a puterii de cumparare. Informatii suplimentare, la click aici
|