Silviu Chirmus, business area manager pentru Romania si Republica Moldova in cadrul companiei Cherubini, a realizat o analiza a politicii de branding a companiei, afirmand ca "inovatia, integrarea si internationalizarea sunt cele trei linii directoare strategice identificate de Cherubini ca factori de crestere, iar in acest scenariu, sustenabilitatea si digitalizarea joaca un rol primordial in dezvoltarea politicilor actuale si eficiente de branding, avand o contributie concreta la dezvoltarea si optimizarea proceselor de afaceri. Un exemplu in acest sens este proiectul din cadrul Academiei Cherubini de digitalizare a brosurilor de instructiuni, inlocuite in toate produsele cu autocolante QR Code - operatiune ce a facut posibila limitarea utilizarii hartiei in favoarea unui instrument conceput in beneficiul instalatorului si al utilizatorului final, mereu actualizat, disponibil in timp real in mai multe limbi si imbogatit cu continut precum tutoriale video. Brandul Cherubini isi are originea in numele familiei care a fondat compania in anul 1947 si care este prezenta inclusiv astazi in cadrul grupului Cherubini, prin Lionello Cherubini si copiii sai Massimo, Paolo, Luciana si Silvia. Cherubini este un nume de familie italian si, ca atare, este potrivit pentru raspandirea si afirmarea valorilor precum stilul si rafinamentul in design, pasiunea pentru a face lucrurile bine, atentia la detalii etc. Acestia sunt factori care in sectorul nostru se traduc in produse functionale si de incredere. Pentru acestea, selectam intotdeauna denumiri inspirate din cultura italiana si din cultura clasica in general, cum ar fi GIRO, MAGO, DOGE, ORA. Toti sunt termeni italieni, adesea cu referinte foarte articulate si semnificatii profunde, care, datorita conciziei, sonoritatii si usurintei de pronuntie, se preteaza la promovarea pe toate pietele pe care suntem prezenti. De-a lungul anilor ne-am construit o identitate de brand distincta si bine structurata, pe care continuam sa o dezvoltam in armonie cu cresterea grupului. Ea este capabila sa transmita cel mai bine valorile noastre. Ca urmare, in loc de rebranding, este mai potrivit sa vorbim despre un angajament constant pentru imbunatatire, o evolutie continua si progresiva, ce se reflecta in dinamismul marcii si al instrumentelor de comunicare care ajuta la consolidarea spiritului italian al companiei. Identitatea vizuala si vocala sunt cele doua elemente care garanteaza consistenta si continuitatea in afirmarea brandului pe tot parcursul calatoriei clientului, incepand de la primul contact intre interlocutorul nostru si marca. Identitatea de brand Cherubini ofera un sistem de culori, semne si pictograme care permit o gama larga de aplicatii, pentru a construi o prezenta clara si recunoscuta prin mai multe canale si materiale de comunicare. La randul sau, cea vocala este esentiala pentru transmiterea de mesaje structurate si omogene, care raspund nevoilor specifice fiecarei mediu de comunicare, respectand valorile fundamentale ale companiei".