CICAVIEN: Dezvoltare a segmentului productiei de tamplarie din PVC |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 30 Oct 2013 19:24 |
![]() - Caracterizati obiectivele de dezvoltare, implementate anul acesta.
- In 2013 am alocat fonduri in valoare de aproximativ 150.000 de euro pentru achizitia de utilaje folosite la executia tamplariei din PVC. Proiectul a fost implementat datorita majorarii cererii pentru acest tip de produse si ca urmare a deschiderii, in 2012, a liniei specializate din Ploiesti. De asemenea, in 2014 avem in vedere sa extindem spatiul de depozitare din acelasi oras, proiect pentru care am demarat deja discutiile in vederea achizitionarii unui teren.
- Cum se caracterizeaza activitatea companiei?
- Activam preponderent in domeniul tamplariei termoizolante (cu o pondere de 75% din total), diferenta fiind reprezentata de comercializarea de materiale de constructii. Pe segmentul principal furnizam profile din PVC (20% din vanzari), sisteme din aluminiu (10%), accesorii (30%) si paneluri (10%). In acelasi timp, producem tamplarie din PVC, cu profile Teraplast si feronerie Vorne. Pe segmentul profilelor din PVC suntem distribuitori pentru judetul Prahova al marcii Teraplast. Reperele din aluminiu sunt marca Delta Aluminiu, accesoriile Vorne, iar panelurile Panel Land. Livrarile se desfasoara cu precadere la nivelul judetului Prahova si se efectueaza atat direct (prin intermediul a doua depozite proprii si al fabricii), cat si prin diverse colaborari cu dealeri, activitati care contribuie cu aproximativ 30% la incasarile totale.
- Care sunt conditiile generale ale pietei specifice?
- In judetul Prahova segmentul constructiilor stagneaza, iar cele mai numeroase proiecte sunt reprezentate de reamenajari si reabilitari ale imobilelor existente. Clientii se orienteaza preponderent catre achizitia de produse din gamele economice, iar cea mai importanta dificultate pe care o intampinam in activitate consta in faptul ca autoritatile abilitate nu asigura nicio protectie in cazul instrumentelor de plata, aspect care nu ne permite sa acordam credite partenerilor nostri si sa ii sprijinim. Pentru intervalul 2014-2015 estimam o noua stagnare a sectorului de tamplarie dupa semnalele din ultimele luni, dezvoltarea proprie fiind direct influentata de situatia segmentului de piata specific.
|