Furnizori de sisteme
Publicat de AG&F
11 Mai 2009 11:30
|
In 2009, strategia de marketing a societatii Hoppe Romania se axeaza pe consolidarea relatiilor cu partenerii de afaceri, vizand obtinerea celor mai bune rezultate posibile in circumstantele existente. "Avand in vedere contextul economic actual, este absolut necesar sa evaluam corect situatia pietei, astfel incat sa mentinem continuitatea companiei din punct de vedere al profitabilitatii. Referitor la volumul vanzarilor din 2009, ne propunem atingerea nivelului consemnat anul trecut - in ceea ce priveste numarul seturilor de feronerie - respectiv comercializarea a 1,3 milioane de unitati. Ca urmare a cresterii cheltuielilor de productie (energie, transport etc.), chiar si in contextul stabilizarii costurilor cu materia prima spre sfarsitul lui 2008, pentru anul in curs avem in vedere majorarea pretului cu 4,9%. Deoarece pe piata autohtona nu au mai existat perioade in care sa asistam la scaderi masive ale vanzarilor, este dificil de previzionat durata acestei conjuncturi nefavorabile. O problema care se va agrava in intervalul urmator este constituita de lipsa lichiditatilor. Totodata, la nivelul anului in curs, nu vom demara niciun proiect de investitii, deoarece nu putem estima o valoare corecta a livrarilor", a subliniat Mihai Teodorescu, director national de vanzari al firmei. Informatii suplimentare, la www.hoppe.com (Simona Ene)
|