Furnizori de sisteme
Publicat de Camelia Pantel
23 Nov 2017 12:00
|
„Sunt de parere ca situatia pietei nationale de tamplarie termoizolanta poate fi imbunatatita prin contributia semnificativa a clientului final, avand in vedere contextul actual in care acesta solicita solutii de calitate superioara si pune accent pe durata indelungata de utilizare. Alte masuri care ar putea contribui la dezvoltarea domeniului sunt reprezentate de implementarea unei legislatii clare in domeniul constructiilor, crearea unor programe guvernamentale si investitionale, dezvoltarea pietei constructiilor, impulsionarea economiei tarii, relansarea proiectelor rezidentiale de mari dimensiuni si dezvoltarea de noi cladiri de birouri. Un alt aspect imbucurator este faptul ca produsele romanesti se bucura de o popularitate in crestere in afara tarii, antreprenorii straini fiind interesati de subcontractorii din Romania, deoarece acestia ofera calitate la preturi mai mici. Ponderea exporturilor capata un rol tot mai important in industria noastra si, pentru ca certificari precum CSTB, ATG sau SBD sunt obligatorii in alte tari, am decis sa ne implicam activ si sa sprijinim firmele de tamplarie sa se alinieze la aceste standarde si sa poata raspunde celor mai exigente solicitari. Anul acesta, estimam ca piata de tamplarie termoizolanta din aluminiu va inregistra o crestere cuprinsa intre 5% si 10%, pana la nivelul de 57 milioane de euro. Consolidarea pozitiei pe piata si implicarea in unele dintre cele mai importante proiecte locale au avut ca impact pentru noi inregistrarea unei majorari de 75% a afacerilor. In 2016, dezvoltarea afacerii pe plan local a continuat, fiind sustinuta si de cresterea comenzilor pentru export, valoarea business-ului Reynaers Aluminium Romania fiind de aproximativ sase milioane de euro. Pentru 2017, estimam obtinerea unei majorari de aproximativ 15% a cifrei de afaceri, in raport cu nivelul inregistrat in 2016, iar pentru 2018 se intrevede o crestere de circa 10% fata de 2017. Doua dintre cele mai importante proiecte de investitii pe care le avem in vedere pentru 2018 sunt reprezentate de extinderea distributiei pe plan national, in alte zone care se dezvolta continuu (in afara de cele in care suntem deja prezenti, precum Cluj-Napoca, Timisoara, Sibiu sau Iasi) si de inaugurarea unui nou showroom in centrul Bucurestiului. Acesta va beneficia de un design inovator si interactiv si va fi conceput pentru a introduce clientii in universul celor mai noi tendinte din domeniul constructiilor. In prezent, mai detinem un centru logistic cu o suprafata de aproximativ 1.700 mp, care a fost inaugurat anul acesta si care gazduieste showroom-ul de prezentare a celor mai noi profile de aluminiu si accesorii in sectiuni 3D, birourile administrative, centrul de training si testare, precum si zona de depozit”.
|