Furnizori de sisteme
Publicat de Ovidiu Stefanescu
30 Mai 2017 15:50
|
Cu o cifra de afaceri care a depasit, in anul 2016, nivelul de 670 milioane de euro, plasand compania in topul celor mai importanti furnizori de profile din PVC destinate executiei de tamplarie termoizolanta, Deceuninck a demarat implementarea unei strategii noi de promovare, care se va concretiza, in perioada urmatoare, printr-o campanie sustinuta de tip ATL, ce se va derula pe o serie de suporturi mass-media, la ore de maxima audienta. Strategia de comunicare a societatii pe piata din Romania va viza, de asemenea, consolidarea canalelor online, prin lansarea unui website net imbunatatit si dezvoltarea unei pagini pe platforma de socializare Facebook. Informatiile sunt adresate, in principal, utilizatorilor finali prezentandu-le acestora avantajele asigurate de utilizarea unor solutii moderne in realizarea ferestrelor de inalta performanta energetica. In ceea ce priveste site-ul, acesta a fost la randul sau optimizat, incluzand date complete destinate partenerilor din Romania in ceea priveste portofoliul de produse, tipuri de deschidere, detalii de instalare, formulare de estimare a costurilor etc. Investitiile realizate pentru desfasurarea acestui proiect sunt justificate de necesitatea diseminarii informatiei pe suportul online, preferat de tot mai multi utilizatori. Informatii suplimentare, la www.deceuninck.ro
|