DRUPANEL: Noi segmente de activitate, abordate anul acesta |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 20 Aug 2015 17:20 |
Pe fondul obtinerii unor rezultate optime in primul semestru al acestui an, ce indica o mentinere a vanzarilor la cota celor dinintervalul similar al lui 2014, conducerea producatorului de paneluri Drupanel estimeaza pentru actualul exercitiu financiar un trend ascendent al cifrei de afaceri. Astfel este preconizata obtinerea unei cresteri de aproximativ 20% a incasarilor, dupa ce in 2014 vanzarile firmei au insumat 7,9 milioane de lei, iar in 2013 circa 6,4 milioane de lei.
Dana Druta, manager al Drupanel: "Incepand cu anul trecut, segmentul propriu de activitate a inceput sa se redreseze, mai ales ca urmare a orientarii beneficiarilor catre achizitia de produse noi si personalizate. In aceste conditii, strategia de dezvoltare pe care o implementam anul acesta pentru dezvoltarea activitatii prespune derularea unor proiecte ce vor permite extinderea operatiunilor specifice, prin instalarea unor echipamente ce asigura infolierea si ambutisarea aluminiului, finisarea in diferite nuante de lemn, precum si vopsirea unor elemente metalice in camp electrostatic. In acest scop, urmeaza sa alocam fonduri cu o valoare de 150.000 de euro. In prezent, pe segmentul fabricarii panelurilor, dispunem de o capacitate de productie de 200 de unitati/zi, iar in oferta proprie se regasesc paneluri standard din PVC (cu o contributie de 60% la vanzarile totale), modele din HPL si sortimente personalizate, precum geamuri sablate, vitralii, sticla fuzionata si tip cristal (20%). Noile sortimente lansate anul acesta au fost comercializate in proportie de 20%, iar beneficiarii au optat preponderent pentru achizitia de modele premium. Aria de distributie a firmei s-a extins la nivel national, dar si la export (in Ungaria, Italia, Belgia si Franta), unde ajunge aproximativ 15% din productia totala".
|