Furnizori de sisteme
Publicat de Ovidiu Stefanescu
03 Iul 2020 05:18
|
Alexandru Oancea, director de marketing Veka Romania: „Faptul ca suntem lideri mondiali vine la pachet cu o multitudine de responsabilitati. In lupta cu Covid-19 ne-a ajutat foarte mult faptul ca Veka are o prezenta globala, astfel incat noi, cei din Romania, am putut beneficia de know-how-ul colegilor de la alte sucursale. Pe plan local, principalele directii de actiune s-au concretizat prin asigurarea continuitatii operationale, prevenirea oricaror derapaje logistice si suportul partenerilor in directia ofertarii ansamblurilor de tamplarie. Interesant a fost ca eram pregatiti pentru un astfel de scenariu, fara a sti ca vom avea de intampinat asemenea provocari. In ultimii ani, am lucrat intens pentru a implementa mai multe proiecte digitale, cum ar fi achizitiile online realizate de partenerii nostri sau platformele destinate utilizatorilor finali. Daca ne uitam la acestia din urma, constatam ca piata de export a avut probleme in ultimele luni, afectand operatiunile producatorilor care livreaza produse in diferite state europene. Desi nu detinem informatii foarte exacte, la momentul actual se consemneaza un trend de revigorare inclusiv pe acest segment. Ceea ce a constituit un motiv de satisfactie in aceasta perioada a fost cel de-al treilea canal de vanzare al producatorilor de tamplarie termoizolanta – si anume dezvoltatorii, unii dintre acestia accelerand in ultimele trei luni proiectele. In ceea ce priveste noutatile care urmau sa fie prezentate la Fensterbau/Frontale, faptul ca targul s-a anulat nu a constituit o piedica in implementarea solutiilor pe care noi urma sa le lansam. Deja colegii din Germania au construit o platforma online ce va oferi profesionistilor toate detaliile necesare despre noutatile respective. De asemenea, partenerii Veka au primit toate datele tehnice necesare pentru a se familiariza cu noile solutii”.
|