Furnizori de sisteme
Publicat de Ovidiu Stefanescu
20 Iul 2021 06:31
|
Giorgio Zortea, director general Feroneria Prod, a afirmat ca „in perioada aprilie – mai a anului anterior, cererea de sisteme de feronerie de pe piata din Romania a fost serios afectata de pandemia Covid-19 si de masurile de prevenire a raspandirii noului coronavirus, aplicate de autoritatile guvernamentale. Astfel, volumele comercializate s-au diminuat in mod semnificativ, cu mentiunea ca, incepand cu luna iulie, am asistat la o revenire considerabila. Totusi, in pofida acestui fapt, contextul economic general nu a fost unul favorabil lansarii de noi produse. De asemenea, perturbarile din perioada primaverii au afectat cifra de afaceri, care a fost inferioara atat celei din 2019, cat si previziunilor initiale pentru 2020. Pentru exercitiul financiar curent, incercam sa fim realisti si, prin aceasta prisma, vom face toate eforturile pentru a realiza bugetul previzionat. In ceea ce priveste dificultatile, nu am avut probleme legate de aprovizionarea cu materiale si nici intarzieri la transport, dar s-a remarcat o crestere semnificativa a costurilor cu materie prima. Este vorba, in principal, despre metalele feroase si neferoase pe care le utilizam in productia sistemelor de feronerie. Dat fiind acest fapt, nivelul preturilor de vanzare a fost revizuit corespunzator, pentru a compensa cheltuielile suplimentare. De asemenea, au fost initiate actiuni ferme de recuperare a eficientei operationale si de reducere a costurilor. Digitalizarea a reprezentat o alta provocare specifica acestei perioade, procesul respectiv fiind accelerat de conditiile actuale de desfasurare a activitatilor economice. In ceea ce ne priveste, ne aflam intr-o faza incipienta de adaptare la cerintele celei de-a patra revolutii industriale cu transformare tehnologica – Industry 4.0 – si speram sa parcurgem cat mai bine si mai rapid etapele de tranzitie la noul mod de lucru. In perioada urmatoare, ne propunem sa ne concentram eforturile pe imbunatatirea portofoliului de produse si clienti, pe lansarea de solutii inovatoare care sa completeze oferta existenta la acest moment si, in acelasi timp, pe cresterea calitatii serviciilor.”
|