Compania Feroplast, din judetul Dolj, si-a extins anul acesta gama de etansanti cu produse destinate sticlei, importate din China, sub brand propriu. „Astfel, in 2024 am lansat marca proprie Diamond Glass Solutions, inregistrand o crestere pe acest segment. Comercializarea spumelor poliuretanice are o contributie de aproximativ 10% la cifra totala de afaceri, diferenta revenind vanzarilor de profilele din aluminiu (30%) si PVC (10%), armaturilor (20%) si utilajelor. In ceea ce priveste evolutia financiara din 2024, putem spune ca in primele sase luni am inregistrat o stagnare, urmata insa de o crestere generala, ce speram ca ne va aduce o majorare de aproximativ 15% a rezultatelor financiare totale, in raport cu cele inregistrate in 2023. Chiar daca nu avem o analiza financiara clara in acest moment, putem spune insa ca, in primul semestru, am inregistrat o crestere semnificativa a cheltuielilor, cu un impact major in profit. Cauza principala este, bineinteles, majorarea preturilor la energie, combustibili si a cheltuielilor cu angajatii. Estimam ca anul 2025 va fi caracterizat de o continua orientare catre produse de calitate, care deja si-a facut simtita prezenta. Cererea se axeaza pe tamplarie din aluminiu, pe caracteristici superioare de calitate si rezistenta in timp. Inclusiv pe segmentul PVC-ului se doreste o anumita clasa de combustie. In acelasi timp, se adopta foarte multe masuri pentru siguranta cladirilor la care se monteaza produse cu un grad ridicat de securitate la efractie si siguranta la incendiu, precum si cu coeficienti termici si fonici foarte buni. In ceea ce priveste distributia, desi avem sediul central in localitatea Carcea, de langa Craiova, facem saptamanal livrari in alte localitati, precum Bucuresti sau Slatina. Intentionam sa mutam depozitul pe care il detinem in Drobeta-Turnu Severin si sa facem un rebranding, alaturi de alti parteneri investitori. Si tot in vederea dezvoltarii activitatii, avem in vedere sa derulam o investitie in valoare de un milion de euro, ce presupune constructia unei unitati de productie a elementelor de feronerie cu o suprafata de 1.000 mp, pe un teren de 3.000 mp, deja achizitionat. In prezent, acest proiect se afla in expectativa. In privinta digitalizarii, ne dorim sa optimizam comunicarea cu clientii prin intermediul unor aplicatii online intuitive, iar pentru protectia mediului, avem contracte cu o companie specializata pentru a putea recicla toate materialele posibile. In luna octombrie a acestui an, am participat si la expozitia Glasstec (Germania), nu doar in calitate de vizitatori, ci in parteneriat cu furnizorii din Turcia si China”, a precizat Cosmin Pencu, directorul general al firmei. Informatii suplimentare, la
www.feroplast.ro