Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Marti, 05 Noiembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - GEPLAST: Incasari in 2015 de peste 10,4 milioane de euro
GEPLAST: Incasari in 2015 de peste 10,4 milioane de euro
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 03 Mar 2016 14:00
Anul 2015 a fost incheiat de furnizorul de materiale pentru constructii, arhitectura si productie publicitara Geplast cu o crestere de aproximativ 8% a cifrei de afaceri pana la circa 10,4 milioane de euro). La atingerea acestei valori, au contribuit, in opinia managerilor companiei,  in egala masura, evolutia optima a pietei, gama de produse si servicii bine pusa la punct, politica favorabila adoptata de concurenta, dar si faptul ca s-a investit foarte mult in relatiile interumane cu clientii, cu scopul de a se castiga parteneriate corecte, eficiente si de durata, sprijinite de reciprocitate. Tinand cont de conjunctura economica, de semnalele de incredere transmise si resimtite pe piata, conducerea firmei estimeaza pentru 2016 o noua crestere, cuprinsa intre 6% si 7%, a incasarilor. In cele ce urmeaza, Laurentiu Guriencu, directorul de vanzari al firmei, detaliaza evolutia pietei si aspecte legate de propria activitate.
 
- Ce rol a avut dezvoltarea gamei sortimentale in dezvoltarea activitatii?
- Dezvoltarea continua a ofertei ne-a adus permanent in relatie cu noi clienti,  piete si industrii. Totodata, suntem intr-o permanenta cautare de produse complementare ofertei existente, pornind de fiecare data de la intrebarile clientilor, de la complexitatea proiectelor pe care le deruleaza si de la materialele utilizate pentru executia acestora. In acest fel, in ultimii ani, am urmarit dezvoltarea permanenta a gamei sortimentale, pentru a minimaliza riscurile si fluctuatiile vanzarilor datorate sezonalitatii, dar si pentru a face fata prezentei sau lipsei oportunitatilor din pietele-tinta, precum si schimbarii obiceiurilor si nevoilor consumatorilor. Am ajuns, astfel, la un numar de 25 de grupe de produse, cu contributii similare la cifra de afaceri, dintre care am dori sa nominalizam multiplele tipuri de placi (din PVC, de tip sandwich, din policarbonat, de tip ABS etc.).
 
- Ce planuri de extindere aveti in vedere pentru intervalul urmator?
- Ca si pana in prezent, ne vom dirija eforturile catre dezvoltarea ofertei sortimentale si a gamei de servicii conexe, din dorinta de a fi cat mai mult de ajutor partenerilor. Din calculele noastre, reiese ca va fi nevoie de cateva sute de mii de euro pentru a atinge aceste obiective investitionale. Pana acum, cel mai important proiect a fost derulat in urma cu opt ani, cand am conturat cele 12 sucursale nationale cu rol executiv in relatia directa cu clientii,  am organizat un centru logistic ce le sustine activitatea, dar am imbunatatit si organigrama si am investit in pregatirea personalului, activitate care a devenit, incepand din acel moment, constanta.
 
- Mentionati cateva dintre cele mai pregnante dificultati ale domeniului.
- Consideram ca solicitarea unor termene de plata tot mai mari, schimbarea permanenta a obiceiurilor clientilor in privinta materialelor folosite,  concurenta tot mai acerba, lipsa proiectelor importante si de lunga durata, dar si neaplicarea consecventa a legislatiei in vigoare ne-au creat continuu probleme, atat noua, cat si altor firme de profil. Avand in vedere aceste aspecte, am decis sa ne adaptam permanent activitatea si sa optam intotdeauna pentru asigurarea de servicii si produse de calitate superioara.  
 
TSV
rehau
SISECAM
ABONARE REVISTE
Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left