GEPLAST (interviu): Actiuni de extindere a distributiei, derulate din anul 2020 |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 02 Dec 2019 06:10 |
Anul 2019 s-a caracterizat, potrivit directorului de vanzari al companiei Geplast, Laurentiu Guriencu, in principal prin abordarea corecta si adecvata a cerintelor si provocarilor pietei, in vederea continuarii cresterii indicatorilor financiari, la finele anului 2018 fiind inregistrat un plus de 10% peste cifra de afaceri din 2017. De asemenea, au fost adaugate noi produse in portofoliu, unele dintre acestea adresandu-se altor piete decat cele curente, si au fost intensificate actiunile de promovare, atat prin activitati integrate de marketing, cat si prin extinderea echipelor de vanzari. Si tot in 2019, firma a intampinat o nevoie permanenta de verificare/actualizare a informatiilor legate de bonitatea clientilor si a comportamentului acestora la plata, actiuni care au ajutat si ajuta, in continuare, Geplast sa mentina riscul neincasarilor la un nivel minim.
- Ce noutati au intervenit anul acesta in activitatea companiei in ceea ce priveste distributia?
- Distributia este asigurata la nivel national prin intermediul a doua centre logistice ce deservesc 12 depozite regionale, iar noutatile anului 2019 constau in extinderea si eficientizarea spatiilor de depozitare in doua dintre sucursalele zonale, alaturi de deschiderea unui nou centru logistic dedicat diviziei Geplast Arhitecturale. Specificul si dinamica pietelor carora ne adresam ne impune sa le urmarim in permanenta si sa ne adaptam la acestea oferta de produse si servicii.
- Cum vedeti evolutia domeniului specific de activitate in 2020?
- Daca anul acesta competitia tot mai acerba, lipsa proiectelor mari si nevoia de adaptabilitate la schimbarile permanente si impredictibile ale pietei au fost principalele provocari carora a trebuit sa le facem fata, consideram ca anul 2020 va veni sa consolideze tendinta usor ascendenta a pietei din 2019. De asemenea, grija creantelor va fi una si mai mare, iar minusul lichiditatilor din piata va fi si mai acut resimtit.
- Prezentati protofoliul de produse specific si noutatile anului 2020.
- Gama de produse pe care o propunem colaboratorilor proprii include semifabricate plastice si compozite (PVC, PMMA, PE, PP, ACM s.a.), policarbonat, semifabricate din aluminiu si materiale compozite destinate placarilor in sistem fatada ventilata. Produsele sunt fabricate cu preponderenta in Europa de Vest si in alte state din spatiul european, in conformitate cu reglementarile UE. Printre marcile comercializate am putea sa le amintim pe Roechling, Plexiglas, BrettMartin, Alucobond, Parklex, Corian sau Inalco, producatori europeni consacrati, carora li se adauga alte copanii si nume mari din domeniul productiei de materiale compozite destinate constructiilor, sectorului industrial si productiei publicitare. Acestea sunt, de asemenea, produse versatile care se adreseaza celor trei domenii principale pe care le vizam, respectiv industria publicitara, cea a maselor plastice si a constructiilor. Recent, am inclus in portofoliu panourile compozite Corian, destinate si aplicatiilor exterioare, respectiv fatadelor ventilate.
|