Furnizori de sisteme
Publicat de Camelia Pantel
21 Apr 2016 12:57
|
Laurentiu Guriencu, directorul de vanzari al furnizorului de materiale pentru constructii, arhitectura si productie publicitara Geplast, a precizat ca principalul obiectiv de dezvoltare a companiei pe termen scurt si mediu este reprezentat de "extinderea ofertei sortimentale si a gamei de servicii conexe", intrucat tocmai actiunile de acest tip au contribuit la succesul firmei, "aducand-o permanent in relatie cu noi clienti, piete si industrii". In acest mod, oferta firmei a ajuns sa includa 25 de grupe de produse, cu contributii similare la cifra de afaceri. Astfel, de la inceputul acestui an, clientilor Geplast le-au fost propuse produse noi, in mod constant. Primele dintre acestea sunt reprezentate de panourile compozite din aluminiu (intr-o gama mult mai diversa de culori), realizate din doua fete de aluminiu si miez de polietilena si care pot avea o singura suprafata tip decor sau sunt finisate pe ambele fete. Noi nuante au fost lansate si pentru seria de placi HPL de tip MEG (panouri decorative obtinute din fibre de celuloza impregnate cu rasini fenolice) cu fete decor pentru exteriorul cladirii, respectiv fatade ventilate si placari exterioare. Acestea fac parte din colectia Abet Laminati, ce include 79 de noi decoruri si beneficiaza de un tratament special care nu permite aderarea vopselurilor de tip graffiti la suprafata materialului. Cea mai noua aparitie din oferta este gama Terra, din seria Alucobond, care combina aspectul pietrei cu proprietatile panourilor compozite din aluminiu. Alucubond Terra integreaza sortimente rezistente la intemperii pe durate indelungate de timp, constituind solutii ideale si estetice pentru fatadele ventilate si alte placari exterioare. Informatii suplimentare, la www.geplast.ro
|