Andreea Strugaru, Managing Partner al KADRA, a subliniat ca "din punct de vedere al performantei financiare, in primele sase luni ale anului in curs, am reusit o crestere de 18% fata de perioada similara a exercitiului financiar precedent. In ceea ce priveste perspectivele pe termen scurt, estimam ca vom inchide anul cu un surplus de 10% fata de 2018. Dinamica livrarilor indica, pentru perioada analizata, un succes deosebit, in special pe segmentul automatizarilor pentru porti si barierelor automate. De asemenea, am consemnat o crestere semnificativa a cererii de usi rotative personalizate, realizate, de exemplu, din materiale exclusiviste, cum este bronzul si avand ingropate sistemele automate de actionare. Desigur, respectand traditia cu care ne-am obisnuit clientii inca de la infiintare, inclusiv in prima jumatate a lui 2019, am completat portofoliul de produse cu un model deosebit. Este vorba despre bariera automata actionata prin intermediul unui motor electric fara perii (brushless), care asigura o viteza de deschidere de numai 1,2 secunde. Sistemul este echipat cu o unitate de comanda inovatoare, furnizata de partenerul nostru din Italia - Came. La aceasta solutie s-a adaugat si Came Connect, reprezentand o aplicatie ce permite gestionarea la distanta, prin intermediul dispozitivelor mobile de comunicatii, a punctelor de acces sau de securitate. Prin conectarea acestui software la serverul central, devine posibil controlul tuturor operatorilor din sistem cu ajutorul unui dispozitiv electronic, conectat la internet. Toate aceste operatiuni se realizeaza extrem de simplu si in conditii de maxima securitate. Eforturile noastre de improspatare permanenta a ofertei si de furnizare catre parteneri a celor mai moderne solutii se lovesc uneori si de anumite bariere, dintre cele mai presante remarcandu-se criza fortei de munca. Practic, la momentul actual, procesul de recrutare a personalului a devenit extrem de greoi, indiferent de nivelul solicitat (studii medii, superioare, scoli de meserii etc.). Cu toate acestea, ne mentinem optimismul, bazat in mare masura pe faptul ca tara noastra are inca mult de recuperat in domeniul automatizarii cailor de acces, fata de statele vest-europene. Inca exista un deficit net pe o serie de segmente, cum ar fi farmacii, boutique-uri, restaurante etc. De mentionat faptul ca societatea noastra a trecut, la inceputul acestui an, printr-un proces de rebranding, prin care ne-am reinventat, profesionalizandu-ne afacerea in cele mai mici amanunte si schimbandu-ne, cu aceasta ocazie, inclusiv identitatea vizuala. Obiectivul remodelarii si al adoptarii noului model de business este constituit de faptul ca dorim sa le oferim clientilor o solutie integrata in ariile unde ne-am specializat, fara insa a neglija beneficiile generate de serviciile specializate in fiecare domeniu de aplicare pe care le oferim in mod traditional. KADRA promoveaza, prin intermediul partenerilor sai nationali si internationali, precum si al echipei proprii de specialisti, solutii tehnice de constructie si management al cailor de acces, pentru o mare diversitate de segmente: cladiri industriale si centre logistice, imobile comerciale si de birouri, ansambluri rezidentiale, spitale, aeroporturi si gari, stadioane si centre sportive, parcari publice si private, smart mobility. Dintre proiectele pentru care am livrat sisteme in ultima perioada, se remarca: Hexagon Office - Cluj-Napoca, supermarket - Darabani (prin Winmeeth), Soradi Development, hotel Bucegi - Sinaia, Sambal Prest, hotel Dumbrava - Bacau, British American Tobacco, sala jocuri - Timisoara (prin Seven Star), spatiu comercial - Liteni etc. Cu o orientare clara spre rezultate, angajamentul nostru este de a reconfigura spatiile urbane, prin solutii tehnice integrate si inovatoare, care acopera trei paliere si care vor spori sentimentul de siguranta a utilizatorior: acces automat (usi, porti, ferestre, sisteme de management al parcarilor), trape de fum, luminatoare si policarbonat”.