KRONLUX: Inovatia reprezinta forta motrice a dezvoltarii companiei FAKRO |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 29 Aug 2024 06:00 |
![]() In contextul crizei energetice, tot mai multi consumatori au inceput sa vada solutiile de umbrire nu doar ca pe un element estetic si de confort, ci si ca pe un mijloc de economisire a energiei, prin reducerea utilizarii aerului conditionat. In acelasi timp, intrucat schimbarile climatice au dus la veri mai calde si mai lungi, cererea pentru solutiile de umbrire a crescut categoric. Consumatorii sunt, astfel, tot mai constienti de necesitatea protectiei impotriva razelor UV si a temperaturilor ridicate. Solutia FAKRO pentru confortul in mansarda, chiar si in arsita verii, sunt rulourile parasolare AMZ. Acestea pot fi o alternativa la aerul conditionat, reducand temperatura in incapere cu pana la 10 grade Celsius. Incepand din acest an, ne-am propus sa promovam si mai intens accesoriile FAKRO, pentru ca suntem convinsi de calitatea lor exceptionala, precum si pentru ca ferestrele de mansarda FAKRO ofera cel mai mare confort atunci cand sunt echipate corespunzator. Astfel, incepand cu prima luna de vara si pana la sfarsitul lunii septembrie, vedeta campaniilor FAKRO este ruloul parasolar AMZ, disponibil acum si in varianta solara.
Inovatia este forta motrice a companiei FAKRO aceasta fiind astazi una dintre cele mai active firme poloneze din acest punct de vedere. Produsul-vedeta lansat in 2024 este scara de acces la pod LET Electric. Aceasta face parte din noua generatie de scari Greenstep si este primul model cu actionare electrica din oferta FAKRO. Noua generatie de scari de acces la pod Greenstep a fost creata conform filozofiei FAKRO Go Green, ce combina confortul si designul, punand pe primul loc grija fata de mediu. Introducand in fiecare an in portofoliu numeroase solutii inovatoare, FAKRO sporeste calitatea si extinde functionalitatea ferestrelor de mansarda pentru a indeplini asteptarile clientilor din intreaga lume. In acelasi timp, pe masura ce consumatorii devin mai constienti de impactul lor asupra mediului, va creste si cererea pentru solutii care ofera nu doar confort, ci si beneficii ecologice. Aceasta tendinta va stimula inovarea si diversificarea ofertelor in acest sector, continuand preocuparea pentru eficienta energetica, tehnologiile de tip «smart home» sau folosirea materialelor ecologice si durabile”, a declarat Simona Rotaru, responsabil de marketing in cadrul firmei. Informatii suplimentare, la www.fakro.ro
|