LORENZO GRUP: Cele mai multe livrari se efectueaza in Transilvania |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 27 Feb 2014 14:49 |
Afacerile Lorenzo Grup, furnizor de sisteme complete pentru personalizarea fatadelor cortina, a tamplariei din aluminiu si a sistemelor de umbrire, au fost marcate anul trecut de o stabilizare a cifrei de afaceri. Pentru exercitiul financiar in curs, este vizata o mentinerea incasarilor la nivelul de 10,9 milioane de lei inregistrat in 2013. Printre investitiile care urmeaza sa se deruleze anul acesta se afla si cele referitoare la dezvoltarea unui parteneriat cu producatorul german de profile din PVC Aluplast. Totodata, vor fi alocate fonduri in vederea promovarii si consolidarii relatiilor de afaceri cu distribuitorii existenti. In cele ce urmeaza, presdintele firmei Lorenzo Grup, detaliaza evolutia pietei si aspecte legate de propria activitate.
- Cum se structureaza vanzarile firmei?
- In oferta proprie se regasesc in acest moment urmatoarele game: BRL - LorenzoLine - care include profile pentru realizarea de pereti cortina, tamplarie, obloane si balustrade (cu o pondere de 70% din vanzarile totale), Lorenzobond - care cuprinde materiale compozite din aluminiu pentru placarea cladirilor si Aluteams (25%), respectiv accesorii pentru profile. Pe segmentul principal de activitate, 30% din reperele comercializate sunt destinate executiei de fatade cortina. Parteneriatul cu Aluplast ne permite sa oferim partenerilor nostri o oferta completa in ceea ce priveste dimensiunea gamei de produse. De asemenea, in ultima parte a anului 2013, am finalizat un sistem nou de obloane si am inceput sa acordam un interes sporit articolelor speciale din aluminiu, respectiv balustradelor si elementelor exterioare de umbrire.
- Cum se desfasoara activitatile de distributie?
- Efectuam livrari la nivel national in mod direct prin intermediul unui departament logistic amplu. In 2013 am investit in aceasta directie si am mai achizitionat un autocamion performant pentru dezvoltarea planului de livrare si stocuri “Just in time”, iar acum, din punct de vedere logistic, putem asigura transportul catre partenerii nostri saptamanal pe tot teritoriul Romaniei. Produsul cel mai bine comercializat din oferta noastra este reprezentat de sistemul de glafuri de exterior, iar zona in care inregistram cele mai multe vanzari este Transilvania. Anul acesta avem in plan sa lansam si serii noi, cum ar fi 30C (profile glisante fara bariera termica), 36C (sistem de tamplarie fara bariera termica pentru segmentul low-cost) si 74TH (sistem de tamplarie cu bariera termica de 34 mm si un coeficient de transfer termic Uf =1,59 W/mpK pentru segmentul high-class).
- Cum a evoluat piata de profil in ultimul timp, la nivel national si european?
- Segmentul de piata pe care activam a prezentat in 2013 caracteristici precum lipsa de proiecte concrete si instabilitatea financiara, iar pentru 2014 preconizam o usoara crestere a cererii in special pe segmentul institutional si mai putin pe cel rezidential. Consideram ca, pentru dezvoltarea domeniului, s-ar impune adoptarea unor masuri legislative stricte in ceea ce priveste respectarea contractelor.
|