MAGNICOM: Este vizata o diversificare a operatiunilor de export |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 21 Feb 2012 11:19 |
Compania Magnicom a derulat anul trecut activitati de distributie a profilelor din PVC si a accesoriilor (cu o pondere de 50% din vanzarile totale), efectuand operatiuni de productie a tamplariei din PVC (25%), iar diferenta a fost constituita de comercializarea de feronerie, procesarea de sticla si infolierea de repere PVC. Livrarile de profile se efectueaza in Brasov, Harghita si Covasna (in mod direct), precum si in Prahova (prin intermediul unui colaborator). De asemenea, tamplaria este livrata la nivel national, prin intermediul celor aproximativ 60 de dealeri si parteneri, inclusiv pentru proiecte imobiliare si lucrari de reabilitare a locuintelor multifamiliale, unde se colaboreaza cu antreprenori specializati.
Claudiu Braic, coordonator al departamentului de marketing al Magnicom: „Anul trecut, am efectuat inclusiv operatiuni de export (cu o cota de 7% din productia totala), livrand ferestre/usi din PVC in tari precum Belgia, Franta, Suedia, Algeria sau Africa de Sud. Evolutia optima a activitatii ne-a permis sa obtinem in acelasi interval o majorare de 9% a cifrei de afaceri, comparativ cu cele 2,5 milioane de euro consemnate in 2010. Pentru 2012 estimam o sporire de 10% a cifrei de afaceri, pe fondul dezvoltarii segmentului de productie si a activitatilor de export. De asemenea, avem in vedere si aplicarea unor masuri suplimentare de expansiune, precum redimensionarea gamei de produse, cresterea si diversificarea numarului de clienti externi, accesarea altor segmente de piata, majorarea echipei de marketing, fondurile pe care intentionam sa le alocam in acest sens atingand nivelul de 0,3 milioane de lei. In 2011, investitiile pentru dezvoltare, realizate din fonduri proprii, au atins nivelul de aproximativ 0,7 milioane de lei si au constat in: mutarea activitatii intr-un nou spatiu de birouri, inaugurarea unui depozit de feronerie, reamenajarea celui de profile din PVC, extinderea unitatii de productie a tamplariei din PVC, majorarea capacitatii de procesare a sticlei, dezvoltarea echipei de lucru pe acest segment si reinnoirea parcului auto. Conditiile dificile de piata ne-au determinat sa adoptam masuri de protectie in cazul parteneriatelor noi si sa acordam o atentie deosebita colaborarilor de durata. Pe termen scurt si mediu, ne-am propus si alte obiective, precum majorarea cotei operatiunilor de productie a tamplariei PVC la 35% din valoarea totala a cifrei de afaceri, cresterea vanzarilor pe segmentul de distributie cu aproximativ 5% si mentinerea cotei de piata in ceea ce priveste procesarea de sticla pentru geam termoizolant, iar in conditiile in care se preconizeaza ca piata de profil va fi caracterizata de o oarecare stagnare, consider ca indeplinirea planului de afaceri va fi destul de dificila, dar imperios necesara”.
|