MAGNICOM se dezvolta si obtine vanzari in crestere in primul semestru din 2022 |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 30 Sep 2022 06:10 |
La finalul primului semestru al anului 2022, compania Magnicom a inregistrat o crestere a rezultatelor financiare in raport cu perioada similara din 2021. Claudiu Braic, directorul executiv al firmei, mentioneaza faptul ca 2021 a fost, din punct de vedere financiar, un an performant pentru activitatile desfasurate de catre companie, fiind incheiat cu o cifra totala de afaceri in valoare de aproximativ 7 milioane de euro.
- Mentionati care sunt principalele activitati desfasurate in cadrul firmei.
- In prezent, cel mai mare aport la cifra de afaceri il reprezinta activitatile de distributie. Totusi, pe parcursul anului 2021, am observat o crestere semnificativa a cifrelor realizate pe segmentul productiei tamplariei din PVC si pe cel al procesarii sticlei pentru geamul termoizolant. In prezent, activitatea proprie consta in distributia profilelor din PVC marca Ramplast (activitate cu o contributie de 42% la incasarile totale), executia tamplariei din PVC (38% din total), fabricarea geamului termoizolant si procesarea sticlei (17%), distributia de feronerie G-U (3%) si infolierea profilelor din PVC.
- Precizati ce impact au avut asupra activitatii proprii provocarile din ultimii doi ani.
- Ca orice alta companie care a traversat (speram) perioada de varf a pandemiei, am facut tot ceea ce a fost posibil sa stam aproape atat de parteneri, cat si de furnizori si, in special, alaturi de angajatii nostri. Astfel, in perioada de restrictii totale, am preferat sa nu facem disponibilizari, masura ce, in a doua parte a anului 2021, s-a dovedit a fi una foarte inspirata. Consider ca lipsa materialelor de constructii resimtita atat in semestrul al doilea din 2021, cat si la inceputul anului 2022, a cauzat cele mai mari disfunctionalitati in procesele de vanzare-productie. Mergand mai departe, este evident faptul ca, daca situatia costurilor energiei si carburantilor nu se va redresa, inflatia va continua sa creasca si puterea de cumparare sa scada, ceea ce cu siguranta ar afecta, in viitorul apropiat, segmentul de piata pe care activam. In cazul in care costurile energiei vor continua sa se majoreze, este de asteptat sa avem si noi corectii de pret in viitorul apropiat.
- Detaliati cum se deruleaza activitatile de distributie ale produselor proprii.
- Distribuim profilele din PVC in principal in judetele Harghita, Covasna, Brasov si Prahova, atat prin canalele proprii de livrare a produselor catre clienti, cat si prin intermediul depozitului propriu din Brasov si cele ale retelei de colaboratori proprii, ce include, in prezent aproximativ 100 de parteneri. Totodata, exportam circa 10% din tamplaria termoizolanta pe pietele din Franta, Italia, Belgia sau Suedia. In vederea extinderii activitatii, anul acesta am decis sa derulam investitii in fluxul de productie al tamplariei din PVC dupa ce anii trecuti am schimbat linia de infoliere si cea de fabricare a geamului termoizolant. Alte obiective de dezvoltare pe care le avem in vedere pentru 2022 sunt reprezentate de schimbarea centrului de prelucrare a profilelor din PVC ceea ce va genera si o crestere a capacitatii de productie.
|