MEDIAPRESS: Cererea de produse calitative se inscrie pe un trend ascendent |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 03 Feb 2014 14:53 |
Strategia de afaceri pe care urmeaza sa o adopte in 2014 furnizorul de profile din PVC Mediapress presupune, in primul rand, popularizarea unei noi game de repere realizate de producatorul german Salamander, respectiv BluEvolution 82. De asemenea, este vizata integrarea in portofoliu a noutatilor ce urmeaza sa fie lansate de compania Salamander in aceasta primavara la targul Fensterbau Frontale de la Nurnberg, din Germania. Un alt aspect caruia i se acorda o atentie deosebita este legat de domeniul distributiei, fiind vizate optimizarea stocurilor in functie de cerintele pietei si scaderea termenelor de livrare.
Rares Stoica, director general al Mediapress: „In ansamblu, estimam o evolutie buna a afacerii in 2014, realizarile ultimilor doi ani indreptatindu-ne sa facem aceste afirmatii. Astfel, in perioada recesiunii, am imbinat lansarea unor linii noi de profile (BluEvolution 92 si BluEvolution 82) cu mentinerea unui grad sporit de calitate pentru seriile deja existente (Streamline si 3D), axandu-ne, totodata, pe ofertarea unor preturi corecte. In acelasi timp, am investit in prezentarea avantajelor utilizarii materiei prime de calitate pe termen mediu/lung in randul clientilor nostri, care au raspuns favorabil campaniilor pe care le-am derulat. De altfel, antreprenorii si clientii finali au inteles deja avantajele adoptarii unei strategii de acest tip. Pe piata autohtona de profil a fost tot mai dificila, in ultimul timp, identificarea unor solutii performante, politica adoptata de multi dintre concurentii nostri axandu-se pe practicarea unor preturi reduse. In acelasi timp, toate firmele au dat vina pe recesiune pentru scaderea sau stagnarea vanzarilor, atitudine care a devenit deja o obisnuinta. In pofida conditiilor dificile de piata, in exercitiul financiar precedent am inregistrat o majorare cu 12% a cifrei de afaceri fata de 2012. Vanzarile de profile au crescut cu 40%, in timp ce volumele vandute pe accesorii au scazut usor sau s-au mentinut la nivelul anului precedent. Aceasta evolutie a fost marcata si de faptul ca linia de profile Streamline a devenit lider in portofoliul nostru de produse, cresteri inregistrandu-se insa si pentru seriile 3D, cat mai ales pentru linia BluEvolution 92, care integreaza cele mai noi tehnologii europene si se foloseste la realizarea caselor pasive”. Pentru informatii suplimentare, click aici
|