MEDIAPRESS initiaza noi parteneriate cu producatori, pe piata din Romania |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 20 Mar 2020 06:10 |
![]() - Cum intentionati sa consolidati, in 2020, relatiile de colaborare pe care le aveti cu producatorii de tamplarie din PVC?
- Consideram ca a sosit momentul ca atentia noastra si a partenerilor Mediapress sa se axeze pe partea tehnica, mai exact spre identificarea si implementarea in proiectele clientilor finali, beneficiari ai ferestrelor si usilor fabricate cu sisteme Salamander, a acelor solutii care sa aduca un plus real in functionarea optima a cladirilor. Daca anii imediat post-criza au fost marcati de discutii interminabile pe partea eficientizarii costurilor, credem ca a sosit momentul sa fim mult mai atenti la calitatea solutiilor identificate si oferite clientilor. Este momentul sa vedem elementele de tamplarie termoizolanta ca un intreg si sa explicam partenerilor ca oferta nu trebuie sa contina doar niste elemente competitive luate fiecare in parte - profilul PVC, feroneria, sticla etc. Calitatea solutiilor tehnice trebuie sa fie foarte ridicata pentru ca, in fiecare caz, ceea ce se oferteaza sa fie gandit si adaptat particular la imobilul respectiv, astfel incat durata de exploatare a produselor si avantajele acestora sa fie maxime, iar pretul sa fie optimizat tinand cont de acestea.
- Ce parere aveti despre tendintele pietei privind digitalizarea si adaptarea la noua paradigma Industry 4.0?
- Digitalizarea proceselor se implementeaza deja in ritm alert, iar cresterea rolului inteligentei artificiale si folosirea realitatii virtuale pentru intelegerea in avans a comportamentelor si proceselor industriale vor deveni o realitate in urmatorii ani, desi consider ca vor exista intotdeauna decizii manageriale care vor fi luate de oameni. Cu siguranta, termeni ca Smart Factory sau Lights Out Manufacturing ne vor modela viitorul. Din pacate, Romania nu se afla in primele linii atunci cand vine vorba de asemenea concepte sau inovatii. Nu suntem creatori de sisteme, dimpotriva, ne-am dovedit a fi o buna piata second-hand pentru o multime de industrii, cea a tamplariei din PVC nefacand exceptie, cel putin pentru o buna perioada din ultimii 20 de ani. In continuare, fiecare hotarare legata de innoirea si dezvoltarea unei productii trebuie sa tina cont de aceste concepte.
- Care este parerea dumneavoastra in legatura cu un posibil nou declin al pietei de profil in perioada urmatoare?
- In previziunile specialistilor in economie apare tot mai des aceasta idee a unui posibil declin al pietei constructiilor. Consider ca toate aceste discutii nu fac decat sa amplifice nejustificat temerile agentilor economici specializati, ceea ce poate duce la blocarea unor proiecte sau a unor fluxuri financiare.
|