MODERNA GLAF: Investitii in dezvoltare, in derulare in 2018 |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 26 Apr 2018 06:10 |
Compania Moderna Glaf, reprezentanta autohtona a firmei Moderna (Slovacia), furnizor de glafuri si pe pietele din Cehia, Austria si Germania, a inregistrat anul trecut o majorare de 5% a cifrei de afaceri fata de 2016. Mihai Cirimpei, director de vanzari in cadrul firmei, al carei sediu central se afla in judetul Ilfov, estimeaza si pentru anul in curs o crestere a incasarilor, care sa se situeze cel putin la un nivel similar celui din exercitiul financiar precedent.
- Care sunt planurile de dezvoltare a companiei pentru anul in curs?
- In 2018, ne-am propus sa continuam un proiect de investitii pe care l-am demarat anul trecut si care a presupus obtinerea unei linii de creditare in vederea dezvoltarii segmentului distributiei glafurilor din aluminiu extrudat, pentru care inregistram o crestere semnificativa a cererii. Din acest motiv, pentru anul in curs, ne-am propus sa accesam o noua linie de overdraft pentru a ne creste stocurile acestei game de produse si cele ale plaselor de protectie impotriva insectelor, intrucat urmeaza sa intram in plin sezon. Totodata, intentionam sa investim si in extinderea echipei de lucru.
- Prezentati succint gama de produse a firmei si evolutia cererii de produse specifice in ultimul timp.
- Portofoliul propriu include glafuri de interior si exterior din PVC (cu o cota de 80% din incasarile totale), accesorii pentru glafuri (5%) si plase de protectie impotriva insectelor. Una dintre gamele noastre de top este reprezentata de glafurile din aluminiu extrudat cu o latime mai mare de 300 cm, care sunt unice pe piata prin dimensiunea lor. Cererea pentru aceste modele este foarte mare, in special pentru imobile de locuinte multifamiliale vechi sau anvelopate cu polistiren mai gros. In general, cererea la inceputul acestui an s-a inscris pe un trend usor descendent, din cauza vremii nefavorabile, insa speram ca situatia se va redresa in sezonul de varf. In principal, beneficiarii opteaza pentru produse din gamele medie si premium, dar si pentru culori speciale, cum este gri antracit, unde consemnam actualmente o dublare a numarului comenzilor, fata de 2017. Acesta este si unul dintre motivele pentru care avem in vedere ca in 2018 sa extindem gama de culori pentru modelele promovate.
- Cum caracterizati mediul de afaceri din 2018 si care sunt canalele proprii de distributie?
- Conditiile in care ne desfasuram activitatea sunt comparabile celor de anul trecut. Clientii au, in continuare, entuziasm in a achizitiona produse, desi inflatia isi spune cuvantul intr-un mod negativ, asemenea cresterii pretului la carburanti, ceea ce este posibil sa genereze, in continuare, majorari ale preturilor, inclusiv la sortimentele din oferta firmei. Realizam distributia produselor pe plan national, prin intermediul unui depozit din Bucuresti si al unei retele de aproximativ 40 de dealeri, cele mai numeroase livrari efectuandu-se in Sibiu, Cluj-Napoca, Timisoara si Arad.
|