Furnizori de sisteme
Publicat de Camelia Pantel
10 Apr 2017 14:00
|
Marius Ursache, directorul comercial al companiei Neokem Romania, atrage atentia asupra faptului ca, in domeniul propriu de activitate, respectiv cel al vopselelor pulbere pentru segmentul arhitectural, „firmele de profil intampina o presiune in crestere asupra reducerii preturilor, existand o tentatie constanta in randul beneficiarilor pentru gasirea de solutii mai ieftine”. Managerul firmei este de parere ca aceste compromisuri nu duc, in final, la rezultate pozitive, intrucat pretul mai mic pentru kilogramul de vopsea nu determina neaparat o economie de costuri, exemplificand: „Anul trecut, am reusit sa realizam cateva testari, in urma carora am putut arata concret ca, prin utilizarea vopselelor pulbere de calitate, pe langa costurile mai mici pe metru patrat vopsit sau la numarul de piese vopsite, clientul a obtinut si o rezistenta net superioara la actiunea razelor UV, precum si proprietati mecano-elastice sporite”. Informarea corecta a clientului final, a factorilor de decizie si control asupra calitatii optime pot determina, in opinia sa, o evolutie cat mai rapida a acestui segment de activitate catre o piata matura, benefice in acest sens fiind si „un program mai putin restrictiv pentru tehnologizarea IMM-urilor, un sistem de impozitare a fortei de munca pentru a favoriza intrarea in legalitate a operatorilor economici si o transparenta superioara”. In opinia managerului, cele mai semnificative probleme care au obstructionat buna desfasurare a afacerilor firmelor specializate au fost, anul trecut. „lipsa investitiilor, a finantarii si a personalului calificat”, motiv pentru care actiunile concrete derulate in 2016 cu scopul de a imbunatati rezultatele firmei Neokem Romania au fost reprezentate de: „popularizarea produselor speciale, care sa aduca plus-valoare clientilor finali, prezentarea directa a gamei sortimentale catre arhitecti si beneficiari ai lucrarilor (informarea acestora asupra factorilor de superioritate si influenta lor asupra alegerii produsului final este foarte importanta) si cresterea nivelului suportului tehnic, care reprezinta modalitatea de a contribui la sporirea randamentului, a productivitatii si, in final, a competitivitatii partenerilor”. Compania Neokem Romania reprezinta pe piata autohtona corporatia Neokem SA (Grecia) si a consemnat, anul trecut, o cifra de afaceri de 1,7 milioane de euro, in crestere cu 20% fata de 2015. Informatii suplimentare, la www.neokem.eu
|