Furnizori de sisteme
Publicat de Ovidiu Stefanescu
29 Ian 2016 09:33
|
Alex Moise, administrator al New House Design Project (NHDP) a afirmat ca "incasarile din 2015 au inregistrat o crestere de 65% fata de anul anterior, veniturile companiei ajungand la 0,5 milioane de euro. Sectia de vopsire a profilelor din PVC a avut o evolutie optima, iar rezultatele pe segmentul respectiv au fost cu 50% mai bune in raport cu perioada anterioara. In ceea ce priveste activitatea de infoliere, aceasta a demarat de o perioada prea scurta pentru a face o evaluare precisa a performantei financiare. Cert este ca pentru 2016 ne propunem, in mod obiectiv, sa realizam venituri de patru ori mai mari comparativ cu valorile raportate in anul in care am demarat operatiunile. De altfel, avem in vedere chiar o dublare a capacitatii de procesare in perioada imediat urmatoare, prin achizitia unui utilaj similar, de la Fux Austria, investitia necesara fiind de circa 0,1 milioane de euro. Estimam ca o mare parte din clientii pe care ii avem in sectorul de vopsire vor apela tot la compania noastra, pentru servicii de laminare a profilelor. In prezent, lucram in mod constant cu peste 150 de companii de tamplarie din Romania, precum si ocazional cu alte inca 150 de firme. Interesant este ca, desi de aflam in afara sezonului specific domeniului nostru de activitate, in prima parte a lui 2016 am lucrat la nivelul maxim al capacitatii de productie atat in ceea ce priveste vopsirea, cat si infolierea. Perspectivele sunt destul de optimiste, cel putin pe termen scurt, iar impulsul de crestere va veni tot din partea partenerilor existenti. Din pacate insa acestia se adreseaza in principal pietelor de export, unde cererea este orientata spre solutii inovatoare de design, pe piata locala criteriul de achizitie fiind in continuare pretul scazut, ceea ce aproape ca exclude optiunile pentru tamplaria cu profile vopsite sau infoliate. Aceasta stare de fapt se suprapune, in mod paradoxal, pe o consolidare a puterii de cumparare a clientilor din Romania. O explicatie poate fi aceea ca segmentul de produse premium este accesat doar de un numar reduse de beneficiari, care construiesc locuinte rezidentiale individuale, cea mai mare parte a livrarilor orientandu-se spre programe publice, cum ar fi cel de reabilitare termica a imobilelor existente, unde criteriile de achizitie presupun folosirea unor solutii mai putin sofisticate".
|