PENOSIL a devenit Wolf Group Sealing Solutions Romania si continua dezvoltarea |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 20 Dec 2021 06:10 |
Marca Penosil este cunoscuta profesionistilor din domeniu mai ales pentru sistemele de montaj profesionist al usilor si ferestrelor si ca furnizor de solutii de etansare pentru constructii (spume poliuretanice, elastice si cu randament ridicat, etansanti profesionali, benzi de etansare, profile de montaj eficient energetic al ferestrelor, precum si alte produse chimice pentru constructii). In Romania, numele marcii a constituit pana de curand si denumirea companiei, insa, dupa cum precizeaza Sebastian Carstoiu, managerul firmei, incepand cu luna octombrie a acestui an, Penosil a devenit Wolf Group Sealing Solutions Romania SRL, pe scurt, Wolf Group Romania.
- Care a fost rationamentul acestei schimbari?
- Wolf Group reprezenta pana acum un brand de tip „umbrela”, ce ingloba marcile comerciale Krimelte, Penosil, Olivé si Tempsi, cu unitati de productie in Estonia, Spania, Franta si Rusia, zece companii de vanzari in Uniunea Europeana, Marea Britanie, Rusia si Ucraina, precum si birouri de vanzari in America de Nord si de Sud, regiunea DACH (Germania, Austria si Elvetia), Danemarca si Kazahstan, dar si operatiuni de export in peste 70 de tari. Companiile „surori” aveau nume diferite, lucru ce ar fi putut crea confuzii in randul partenerilor nostri, tot mai numerosi, ca urmare a dezvoltarii relatiilor comerciale pe toate continentele. De exemplu, in ultimii doi ani, in Europa de Vest si America de Nord a fost inregistrata o crestere accelerata a cererii. Grupul Wolf are planuri de investitii pentru a fructifica aceasta cerere in crestere pentru solutiile sale, prin extinderea capacitatilor operationale in teritorii noi si consolidarea acestora in zonele unde exista deja entitati locale bine stabilite. Asadar, aceasta modificare este rezultatul dorintei de a ne consolida identitatea la nivel global, prin unificarea tuturor companiilor de vanzari si productie sub denumirea oficiala Wolf Group.
- Ce rezultate financiare au fost inregistrate atat la nivel de grup, cat si in Romania?
- Wolf Group are, in prezent, peste 400 de angajati de 16 nationalitati si o cifra de afaceri de aproximativ 120 milioane de euro. In Romania, Wolf Group deruleaza o cifra de afaceri de aproximativ cinci milioane de euro, dintre care trei milioane de euro constituie vanzari efectuate direct prin intermediul subsidiarei locale (marcile Penosil si Olivé), iar diferenta, prin parteneriate de tip „eticheta privata”.
- Cum caracterizati activitatea grupului Wolf?
- Misiunea Wolf Group este aceea de a imbunatati calitatea vietii oamenilor, oferind solutii de constructie eficiente din punct de vedere energetic si ecologic, si contribuind la un mediu locuit sanatos. De altfel, sloganul nostru este „We save energy”, caci, atat prin procesele de productie de tip energie recuperabila, cat si prin specificul produselor, contribuim impreuna cu utilizatorii produselor noastre la economisirea energiei, la cladiri mai eficiente energetic si la un ambient confortabil, curat si sanatos.
|