Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Duminica, 22 Decembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - PINUM cauta parteneri de afaceri sa deschida primul showroom monobrand in Cluj
PINUM cauta parteneri de afaceri sa deschida primul showroom monobrand in Cluj
Furnizori de sisteme Publicat de AG&F 28 Iun 2024 11:29
Franciza Pinum a fost creata acum multi ani din dorinta de a oferi produsele noastre in cat mai multe regiuni din Romania. Suntem mandri de oportunitatile antreprenoriale pe care le-am creat prin programul de francizare. De exemplu, luna aceasta partenerii nostri din Constanta au finalizat renovarea si extinderea celui mai mare showroom monobrand de usi, ferestre si parchet de la Marea Neagra. Situatii similare regasim in Moldova, Oradea, Ploiesti, Pitesti si chiar in Bucuresti, unde colaboram de mult timp cu parteneri de incredere.
Franciza Pinum este, in primul rand, o investitie pe termen lung pentru Pinum. Ne dorim ca partenerii nostri sa aiba succes in regiunile in care deschid showroom-uri. De aceea, oferim numeroase resurse avantajoase pentru a garanta succesul inca de la inceput.
Pinum este un brand recunoscut si stabil pe piata, avand o prezenta locala de peste 30 de ani si exportand produse in Europa, America de Nord, Africa si alte regiuni ale lumii.
 
Pinum in Romania
 
Oferim suport continuu din partea echipei noastre in etapele de dezvoltare si administrare ale showroomului, inclusiv in amenajarea spatiului si suport post-deschidere pentru a rezolva orice problema in timp util. De asemenea, oferim suport tehnic si training dedicat inclusiv montatorilor, deoarece produsele Pinum sunt realizate conform unor standarde specifice noua.
Accesul la materiale de marketing si strategii de promovare eficiente este un alt avantaj al francizei. Pinum desfasoara campanii de promovare la nivel national, inclusiv campanii digitale, si promoveaza local showroomul francizat pentru a asigura succesul acestuia. De asemenea, oferim exclusivitate pe zona, astfel incat nu va exista un alt showroom monobrand Pinum in aceeasi localitate.
Prin Pinum Training Academy, oferim training specializat pentru angajati si management. Punem la dispozitia partenerilor fise tehnice pentru toate produsele, organizam sesiuni periodice de training si in curand vom introduce o noua sectiune pe site pentru materiale tehnice si tutoriale care pot fi accesate de la distanta, facilitand astfel accesul partenerilor la informatii esentiale.
Sistemele si procedurile operationale interne ale Pinum sunt testate si optimizate pentru o functionare cat mai rapida. Procesul de comanda este simplificat, constand intr-un formular usor de completat, spre deosebire de formularele complexe folosite de alte companii.
Pinum ofera o multime de alte beneficii, in functie de caz. De asemenea, nu percepem taxe pentru dreptul de folosire a brandului Pinum si nici comisioane de franciza.
 
 
Primul pas in procesul de a deveni francizat Pinum este evaluarea profilului si experientei candidatului. Candidatul ideal are experienta in domeniul constructiilor, preferabil in amenajarile interioare sau in fabrici cu specific similar. De asemenea, poate fi cineva care are o echipa de montatori din domeniu si acum isi doreste sa-si extinda orizontul. Acesta poate fi un antreprenor care doreste sa-si extinda afacerea existenta sub renumele unui brand consacrat sau cineva cu experienta relevanta care doreste sa-si deschida prima afacere, avand deja cunostinte despre industria in care activeaza Pinum.
Urmatorul pas este evaluarea spatiului disponibil. Spatiul trebuie sa aiba o suprafata minima de 100 mp si o fatada vitrata. Showroomul trebuie sa fie monobrand pentru a asigura o reprezentare clara si consistenta a brandului Pinum.
Dupa evaluarea initiala, urmeaza intalnirile si discutiile pentru a intelege asteptarile si obiectivele candidatului. Daca primele discutii decurg bine, invitam candidatul sa ne viziteze la sediul principal pentru o discutie detaliata.
Ultimul pas este semnarea contractului de parteneriat. Dupa evaluare si discutii, semnam contractul de parteneriat si dezvoltam o strategie de business si de marketing pentru a asigura succesul partenerului Pinum.
Calitatea superioara a produselor si serviciilor oferite este un aspect cheie care ne diferentiaza. Pinum are peste 30 de ani de experienta in domeniu si a livrat produse pentru majoritatea proiectelor de referinta din Bucuresti si din tara, acoperind peste 70% din dezvoltarile imobiliare din capitala.
Reputatia solida construita in decenii de activitate este un alt factor important. Brandul Pinum este recunoscut si apreciat pentru fiabilitatea si calitatea produselor. De altfel, Pinum comercializeaza si branduri de lux din categoria „Made in Italy”, precum Rimadesio, Barausse, Alias, Berti unde avem exclusivitate in Romania.
 
Exporturile Pinum
 
Inovatia constanta in produse si tehnologie reprezinta o prioritate pentru noi. Investim continuu in cercetare si dezvoltare pentru a aduce pe piata produse inovatoare si tehnologii de ultima generatie.
Suportul si dedicarea echipei Pinum sunt esentiale pentru succesul fiecarui partener francizat. Oferim suport constant si personalizat pentru a asigura reusita partenerilor nostri, astfel incat orice problema sau intrebare sa fie rezolvate in timp util.
Un alt element distinctiv este focusul nostru pe valorile Pinum. Valorile noastre sunt calitatea, inovatia, orientarea catre client, diversitatea, durabilitatea si colaborarea. Acestea ne ghideaza in toate activitatile si relatiile noastre de afaceri.
Pinum are planuri ambitioase pentru extinderea francizei. In primul rand, ne concentram pe identificarea de noi piete si locatii strategice pentru extindere. Continuam sa exploram si sa identificam piete atat la nivel national, cat si international pentru a ne extinde reteaua.
Vom creste investitiile in marketing si promovare pentru a spori vizibilitatea brandului si a atrage noi parteneri de incredere. Investitiile sporite in campanii de marketing vor ajuta la consolidarea pozitiei noastre pe piata si la cresterea recunoasterii brandului, astfel incat noii parteneri sa-si deschida un showroom intr-o locatie unde Pinum este deja recunoscut.
Implementarea de tehnologii noi care sa usureze procesele si cuminicarea cu partenerii este o alta prioritate. Pinum va adopta tehnologii avansate pentru a imbunatati experienta si a eficientiza operatiunile interne, asigurandu-ne ca orice chestiune este rezolvata corect si in timp util.
De asemenea, vom extinde programele de training si dezvoltare pentru francizati. Ne propunem sa oferim partenerilor nostri cele mai bune resurse si cunostinte pentru a-si conduce afacerile cu succes, prin programe de training actualizate si suport continuu.
Datorita cererii tot mai mari din regiunea Clujului, Pinum doreste sa deschida primul showroom monobrand in Cluj. Daca esti un antreprenor cu experienta in domeniu sau o persoana familiarizata cu acest sector si consideri ca indeplinesti cerintele mentionate, nu ezita sa ne contactezi.
 
TSV
rehau
ABONARE REVISTE
SISECAM
Editia
NOIEMBRIE-DECEMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 
Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left