PM TECHNIC ELEMENTS: Consolidare a pozitiei pe segmentul accesoriilor |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 14 Nov 2017 12:00 |
Pe segmentul furnizarii de accesorii destinate industriei producatoare de tamplarie termoizolanta, potrivit declaratiilor lui Stefan Pop, director de vanzari in cadrul PM Technic Elements, cererea s-a aflat, in 2017, intr-o continua crestere. Pentru a raspunde in mod optim tuturor solicitarilor primite de la clienti, portofoliul de produse promovate de companie s-a extins, anul acesta, cu o gama vasta de accesorii de montaj. Astfel, au fost lansate peste 100 de sortimente noi, precum cale, precale, capace de drenaj, dopuri de mascare, cale de ghidaj etc. Alte doua categorii pentru care am inregistrat, anul acesta, cereri in crestere constanta sunt coltarele de sudura si sistemul de prag.
- Ce alte categorii de produse include oferta companiei?
- Portofoliul propriu de produse include peste zece game, care sunt compatibile cu toate sistemele existente pe piata. Cele mai numeroase vanzari le realizam pentru produsele marca PM pe care o detinem, respectiv sistemul de prag de aluminiu cu element de intrerupere a puntii termice, capacele de stulp, conectorii, coltarele de sudura si, nu in ultimul rand, balamalele si manerele PM. Comparativ cu 2016, anul 2017 a fost unul de crestere pentru noi, tendinta ce estimam ca se va mentine si in 2018, datorita accesarii unor noi segmente de piata odata cu extinderea portofoliului de produse destinate fabricantilor de tamplarie ce utilizeaza lemnul ca materie prima.
- Care sunt masurile adoptate in 2017 pentru consolidarea rezultatelor firmei?
- Planul de afaceri pe care l-am implementat a presupus adoptarea mai multor masuri, precum imbogatirea portofoliului de produse, dezvoltarea bazei logistice, a departamentului tehnic si a echipei de vanzari. Am pus accent pe gradul de satisfactie a partenerilor si am analizat permanent frecventa livrarilor catre acestia, stabilind in consecinta noi variante de optimizare a distributiei. Astfel, in acest moment, pentru a fi cat mai aproape de clienti, reusim sa livram oriunde in Romania, in 24-48 de ore.
- Prezentati strategia de dezvoltare a grupului din care faceti parte.
- Compania noastra este membra a grupului european de firme PM, furnizor de solutii integrate, activ prin depozite proprii in tari precum Italia, Ungaria, Cehia, Slovacia, Romania, Bulgaria si Grecia. Strategia de dezvoltare adoptata anul acesta la nivel de grup a presupus, in principal, consolidarea prezentei pe noile piete europene accesate in 2016 (Italia si Cehia), respectiv in 2017 (Grecia, prin inaugurarea unei noi sucursale, respectiv a unui nou punct de lucru in Salonic). Totodata, au fost planificate investitii majore in zonele de productie, tehnologie si logistica, in vederea unei dezvoltari armonioase a companiilor din grupul PM. Cel mai recent proiect de acest tip a constat in constructia unei hale de productie cu o suprafata de 8.000 mp, dotata cu tehnologie de varf, automatizarea devenind astazi o necesitate, daca se are in vedere accentul deosebit ce se pune pe calitate, pe viteza de executie si pe majorarea productivitatii. Pentru 2018, ne-am propus sa implementam un nou program de gestiune si o solutie de tip „webshop” pentru a fi mai aproape de clientii nostri.
|