In general, in 2019, ca si in 2018, compania PM Technic Elements si-a propus sa continue promovarea pe piata romaneasca a produselor sale de top. Unul dintre segmentele care s-a dezvoltat foarte mult in ultimii ani este cel al accesoriilor pentru tamplaria din PVC, Stefan Pop, directorul de vanzari al firmei precizand ca, in ceea ce priveste produsele de acest tip, firma PM Technic Elements „are capacitatea sa raspunda oricarui tip de cerere speciala, promovand solutii adaptate celor mai exigente solicitari ale clientilor”. Reprezentantul firmei a mai adaugat: „Portofoliul de produse PM ne permite sa venim in intampinarea tuturor solicitarilor clientilor in ceea ce priveste siguranta, confortul si eficienta energetica, ceea ce ne recomanda ca un furnizor de incredere in obtinerea unui produs finit de cea mai inalta calitate, in contextul unei piete care evolueaza constant atat cantitativ, cat si calitativ. Intrucat segmentul propriu de piata a prezentat un trend ascendent in 2018, am decis, la randul nostru, sa ne extindem gama de produse cu noi sortimente, respectiv noi solutii pentru feronerie, sistemul extins de prag cu bariera termica si accesorii destinate montajului ferestrelor si usilor din PVC. Consideram ca dinamica industriei va continua sa se manifeste si in 2019, iar in intampinarea sa vom continua investitiile pe care le-am demarat deja in privinta digitalizarii sistemului pentru lansarea unei platforme de comert on-line a companiei. Aceasta va permite accesarea de catre clienti a modulului B2B, precum si plasarea comenzilor in timp real catre depozitele PM. Clientii romani se orienteaza, tot mai mult, catre achizitia de produse performante, ceea ce ne-a determinat sa continuam sa ne canalizam toate eforturile in aceasta directie. Datorita prezentei noastre pe pietele europene importante, calitatea produselor pe care le comercializam a fost deja validata de exigentele acestora si a fost dovedita prin experienta si certificari. Pentru noi, certificarea mai multor produse de catre forumurile inernationale de profil, a insemnat alienierea permanenta la standarde de inalta calitate si continuarea directiei proprii de dezvoltare. Astfel, toate produsele noastre prezinta performante deosebite pentru categoria din care fac parte, fiind compatibile cu cele mai moderne tehnologii, gratie accentului pe care specialistii proprii il pun pe operatiunile de cercetare-dezvoltare. In ceea ce priveste portofoliul de produse, asa cum este si natural, in cadrul acestuia, ponderea cea mai mare o au accesorile destinate segmetului de fabricare a usilor si ferestrelor din PVC. Pe acest segment de piata destul de complex, unde detinem o cota de piata foarte solida, listam o gama extinsa de accesorii”. In exercitiul financiar precedent, nivelul de majorare a cifrei de afaceri a firmei s-a situat la 10%, in raport cu valoarea inregistrata in 2017. „La finalul anului 2019 ne asteptam cu siguranta la o mentinere aceluiasi trend de crestere inregistrat in 2018, cu mentiunea ca, din cauza sezonului de varf al vanzarilor, aflat inca in derulare, estimam chiar o crestere de 15% in acest an, prognoza bazata atat pe portofoliul extins de produse, cat si pe dinamica industriei”, a concluzionat Stefan Pop. Informatii suplimentare, la
www.pmtechnic.com/ro