PM Technic lanseaza TSV si se consolideaza ca producator international de glafuri |
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 20 Oct 2021 06:27 |
Intr-o perioada extrem de favorabila dezvoltarii tehnologice si consolidarii cotelor de piata - trenduri favorizate atat de digitalizarea industriala accelerata, cat si de noile standarde europene referitoare la eficientizarea energetica si la implementarea strategiei FitFor55 - furnizorul roman de accesorii pentru tamplaria termoizolanta PM Technic a realizat un pas ambitios, care se constituie intr-o parte esentiala a strategiei proprii de crestere sustenabila. Este vorba despre lansarea marcii TSV. In acest fel, grupul devine cel mai mare producator international de sisteme complete de glafuri, de pe aceasta pozitie favorabila abordand cu curaj cele mai exigente provocari ale momentului, legate de performanta ansamblurilor de ferestre, in special in ceea ce priveste instalarea corecta a acestora, pentru atingerea obiectivelor de eficienta si functionalitate. Mesajul noului brand este puternic, el reprezentand un acronim inteligent - Tran Sill Vania - ce sugereaza atat localizarea geografica a companiei, cat si specificul produselor pe care le desemneaza.
Continuitate a parteneriatelor prin promovarea performantelor tehnice si estetice
Succesul de piata al companiei cu sediul central la Cluj-Napoca se datoreaza increderii in produsele folosite deja de peste 10 ani de zeci de mii de profesionisti din Romania si de peste hotare. PM Technic este, la momentul actual, unul dintre principalii producatori si distribuitori de accesorii pentru tamplarie din PVC si lemn stratificat, bucurandu-se de o prezenta solida la nivel european. Depozitele sale, cu o suprafata de peste 15.000 mp, sunt amplasate in tari precum Romania, Italia, Ungaria, Slovacia, Grecia, Bulgaria, Spania si Portugalia, sistemul logistic fiind intr-o continua expansiune. Toate sistemele din oferta grupului, ce include, in prezent, solutii apte sa asigure respectarea celor mai inalte standarde de calitate in ceea ce priveste montajul, sunt deja recunoscute ca produse de varf ale industriei de profil, ce permit profesionistilor sa-si puna in opera lucrarile mai rapid si mai fiabil. Elementul central pe care se axeaza politicile de dezvoltare ale PM Technic este reprezentat de inovatie, iar TSV constituie cea mai inalta expresie a acestei abordari, reunind atat elemente estetice legate de aspect, originalitate si unicitate, cat si tehnice, referitoare, printre altele, la protectia fonica. "Dezvoltam produse inovatoare, ce vin in intampinarea cerintelor clientilor nostri, aflate in permanenta schimbare. Folosim tehnologii care nu doar ii ajuta pe acestia sa rezolve problemele curente, ci reprezinta, de asemenea, concepte menite sa raspunda necesitatilor viitoare ale unei piete foarte dinamice. Toate resursele si ideile noastre vizeaza o singura tinta - si anume promovarea unor produse si servicii de cea mai inalta calitate. Intrucat de-a lungul intregii activitati am demonstrat ca promisiunile facute sunt intotdeauna sustinute de fapte, ne propunem in continuare sa asiguram o continuitate a parteneriatelor si sa eliminam toate eventualele probleme legate de stocuri si livrari. Practic, suntem ferm angajati in definirea unor noi cai de optimizare a relatiilor de afaceri si de sustinere a prosperitatii clientilor. Una dintre acestea este si gama de produse TSV - un sistem complet de glafuri din aluminiu, cel mai bun existent la momentul actual pe plan mondial”, afirma oficialii PM Technic.
"Sa modelam impreuna viitorul, intr-un mod activ!”
Unul din parametrii esentiali pe care se bazeaza procesul de proiectare a produselor PM Technic este reprezentat de exploatarea lor eficienta, asigurandu-se astfel fluidizarea proceselor de punere in opera. Prin conceptia inginereasca generala, specialistii grupului din Transilvania incearca permanent si chiar reusesc sa includa in sistemele promovate acele caracteristici inovatoare, care garanteaza faptul ca solutiile respective nu fac niciun compromis in ceea ce priveste calitatea. "In cele din urma, valorile pe care este fundamentata societatea noastra sunt constituite tocmai de aceste atribute importante. Cu alte cuvinte, inovatia si calitatea sunt pilonii de sustinere ai progresului tehnologic, iar pasiunea si profesionalismul echipelor de experti asigura un viitor durabil afacerii. In opinia noastra, integritatea si responsabilitatea reprezinta elementele care optimizeaza parteneriatele si, de aceea, indemnul nostru este de a modela impreuna viitorul, intr-un mod activ!”.
Peste 80% din vanzari se realizeaza din comercializarea sistemelor dezvoltate de expertii PM Technic
Marca TSV a fost dezvoltata in mod exclusiv prin eforturile proprii ale echipei PM Technic, fiind un proiect de suflet al acesteia si care are deja o anvergura internationala. Cel mai important aspect legat de noul brand este dat de faptul ca reprezinta un concept complet si perfect integrat, distribuit prin intermediul diviziei PM Aluminium Line din cadrul holdingului, a carei oferta se adreseaza in principal dealerilor de tamplarie termoizolanta, companiilor specializate in montaj, depozitelor de materiale de constructii si centrelor de bricolaj. Alaturi de PM Tehnic Elements care vizeaza, in principal, fabricantii de ferestre/usi, noua structura organizatorica asigura o oferta complexa a unui producator, distribuitor, importator si exportator in acelasi timp, a carui cifra de afaceri este realizata, in proportie de 80%, din comercializarea solutiilor proprii.
Sergiu Terec, specialist marketing: "Un aspect fundamental al marketingului este reprezentat de identitatea marcii «TSV - window sill». Logo-ul, care identifica vizual compania, contribuie la conturarea unor aspecte esentiale: misiunea - cine suntem, la cine apelam, cum o facem; viziunea - modul in care ne vedem pe noi insine in viitor, care sunt obiectivele pe termen mediu si lung; valorile si cultura companiei. Toate aceste elemente, odata definite, conditioneaza strategia si instrumentele care vizeaza atingerea obiectivelor si pozitionarii firmei. Ele reprezinta ADN-ul companiei, busola proiectului si pentru aceasta trebuie sa fie foarte clare si corect definite. Panza corespunzatoare va fi utilizata ulterior pentru propunerea de valoare. Referindu-ne la logo-ul TSV, culoarea verde atenuata inseamna, in limbajul marketingului, sanatate, natura, prospetime, chiar daca este un verde acid, deci plin de galben, ce transmite un mesaj de optimism, creativitate, fericire. Acest amestec de culori este legat de atentia la protectia mediului - un subiect foarte popular in special in randul consumatorilor mai tineri, care sunt dispusi sa plateasca mai mult pentru un produs, atat timp cat acesta este sanatos si ecologic. In ceea ce priveste elementul grafic, taierea patrata intr-un unghi reduce rigiditatea geometrica a marcii, mentinand in acelasi timp o forma curata si riguroasa, potrivita pentru produsele tehnice. Forma aminteste de inaltimea unui acoperis, deci o figura evocatoare a casei, o imagine compatibila cu contextul. Bordura conturata de culoarea verde pe cele doua laturi defineste spatiul cu precizie, in timp ce laturile deschise cu un fundal gri lasa o deschidere primitoare, simbolizand o fereastra sau o usa deschisa. Mesajul general este de siguranta si ordine, fara exces de rigiditate, in ansamblul lor culorile evocand valori pozitive”.
Trecere la nivelul urmator de calitate si performanta prin TSV
TSV - un sistem complet:
|