PM TECHNIC transmite un mesaj important: Ne axam permanent pe inovatie! |
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 06 Oct 2021 06:28 |
Integritate, responsabilitate, pasiune sunt cateva dintre elementele definitorii care stau la baza dezvoltarii grupului PM Technic. Toate acestea, alaturi de profesionalismul angajatilor, garantia calitatii produselor promovate si inovatia permanenta ce asigura dinamismul portofoliului de produse creeaza imaginea unui furnizor complet, ce activeaza pe piata autohtona de tamplarie termoizolanta. Motto-ul companiei este calitatea, iar promisiunile sale sunt in totalitate sustinute de fapte. Un rol esential in conturarea si implementarea strategiei de dezvoltare l-a avut si echipa manageriala performanta, a carei activitate a fost sustinuta de toti expertii tehnici si de vanzari ai companiei. Prin eforturile lor constante, acestia au asigurat parcursul excelent al societatii din ultimii ani, concretizat, chiar si in perioada mai dificila a pandemiei de Covid-19, printr-o consolidare sanatoasa a rezultatelor financiare. In continuare, Stefan Pop, Head of Sales la PM Technic sunt reliefeaza elementele definitorii ale conjuncturii economice actuale, strategiile de dezvoltare si noile directii de afaceri implementate in ultima perioada.
- Care sunt principalele dificultati cu care compania pe care o conduceti s-a confruntat in ultimul an?
- Problemele curente sunt legate, in principal, de restrictiile impuse de criza noului coronavirus, fiind date de dificultatile in aprovizionare si livrare, de cele generate de masurile de carantina implementate in diverse state ale lumii etc. Pentru a preintampina derapajele si a preveni ca activitatea noastra sa fie semnificativ perturbata, pastram o legatura stransa cu partenerii, reactionand imediat la miscarile pietei si la solicitarile clientilor. De asemenea, estimam si planificam productia in functie de informatiile pe care le primim permanent de la companiile cu care colaboram.
- Descrieti succint capacitatile de productie pe care le aveti la dispozitie in acest moment si planurile de dezvoltare curente.
- La inceputul lui 2020, cand nu exista inca niciun semn al crizei pe care o parcurgem in prezent, am inovat si am reusit sa construim sistemul de glafuri de aluminiu. Anul acesta am extins capacitatile de productie prin deschiderea unei noi unitati, cu o suprafata de 3.000 mp, situata in localitatea Apahida, judetul Cluj. In ianuarie 2022, vom detine cel mai complet si complex sistem de produse dedicate montajului ferestrei, echiparii acesteia cu pervazuri de interior, exterior, solbanc, capace pentru glafurile din aluminiu cu finisaje in diverse culori si anodizari si multe altele. Dorim sa dam astfel o valoare mai mare atat montajului, cat si accesoriilor aflate in jurul ferestrelor din PVC.
- Care sunt intentiile in ceea ce priveste marca de glafuri TSV?
- Ne propunem ca TSV sa devina un element de referinta pentru operatorii profesionisti, specializati in livrarea de produse si servicii de consultanta pentru finisajul deschiderii ferestrei si instalarea acesteia. Prin produsele speciale pe care le desemneaza, TSV are un angajament constant fata de inovatie, se raporteaza in permanenta la nevoile clientilor, dispune de o organizare eficienta, instrumente clare si transparente, in scopul declarat de a deveni ceea ce si-a propus, concomitent sustinand politici ecologice corerente si promovand o economie circulara.
- Ce strategie operationala veti adopta pe acest segment de afaceri, in special in planul comunicarii?
- Valorile care urmeaza sa fie transmise trebuie sa fie in deplina concordanta cu strategiile puse in aplicare de companie. Ceea ce dorim sa comunicam trebuie sa se plieze perfect pe ceea ce facem. Inovatia va fi una dintre cele mai importante valori care trebuie transmise pietei. Pervazul de aluminiu nu este in sine un element inovator, insa diversitatea gamei de culori, accesorii si solutiile complementare constituie adevaratul element de noutate care trebuie plasat in centrul comunicarii. De asemenea, atentia la protectia mediului inconjurator cu tot ce inseamna aceasta (economie de energie, reciclare, produse cu impact redus asupra mediului) reprezinta o valoare centrala a actiunilor noastre consecvente de informare. In plus, alte elemente importante care trebuie transmise sunt, cu siguranta, punctualitatea, precizia, transparenta in relatiile de afaceri, care formeaza baza unei colaborari serioase si de durata. In conceperea unei strategii digitale eficiente de comunicare, mai intai decidem ce sa comunicam, apoi, pe baza informatiei respective, stabilim instrumentele cele mai potrivite pentru a disemina obiectul comunicarii.
- Cum vedeti dezvoltarea pietei pe care activati, in perioada urmatoare?
- Portofoliul complet de produse si pozitia competitiva avantajoasa data de calitatea sistemelor pe care le promovam ne determina sa fim optimisti in ceea ce priveste evolutia companiei. Suntem increzatori ca, la fel ca pana in prezent, ne vom incadra pe un trend ascendent in ceea ce priveste cifra de afaceri, in pofida provocarilor pe care le genereaza inca pandemia aflata in curs de desfasurare. Activam intr-un sector extrem de dinamic, ce va ramane asa si dupa finalizarea crizei. Gratie strategiei de dezvoltare implementate avem convingerea ca vom reusi sa ne consolidam atat reputatia, cat si cota de piata. Desigur, exista si o serie de factori de risc, aflati dincolo de sfera noastra de influenta si generati mai ales de efectele imprevizibile pe care pandemia le-ar putea exercita asupra economiei mondiale, insa dincolo de toate acestea exista certitudinea unui trend solid de orientare a beneficiarilor spre solutii de inalta calitate si sustenabile, care sa se plieze pe noile exigente de eficienta energetica definite la nivel european.
|