POLNEBO: Cereri in crestere de ferestre de mansarda premium |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 28 Sep 2018 06:10 |
Compania Polnebo, membra a grupului cu acelasi nume, este activa pe segmentul importului si distributiei de accesorii pentru acoperisuri, printre care se afla si ferestrele de mansarda, segment aflat - dupa cum declara Dragos Irimescu, administratorul Polnebo - pe un trend ascendent. Grupul pe care acesta il conduce - si care a fost infiintat in anul 2017 - mai include firmele Black Oak, din domeniul imobiliar, in cadrul careia se construiesc imobile multifamiliale in nordul Bucurestiului si Polnebo Construct, care importa si distribuie hale tip cort si corturi pentru evenimente, prelucrand, in acelasi timp, marmura, granit si travertin sub brandul Rocavera.
- Care este planul de investitii stabilit la nivel de grup pentru anul in curs?
- Pana la sfarsitul acestui an, intentionam sa investim patru milioane de euro in dezvoltarea fabricii Rocavera si in finalizarea ansamblului Boutique Apart Stegarului. Din estimarile noastre, consideram ca este posibil ca grupul Polnebo sa inregistreze o cifra totala de afaceri de peste 10 milioane de euro. In continuare, ne-am propus sa dezvoltam piata pietrei naturale si sa contribuim, asa cum am facut si pe segmentul tiglei metalice, prin intermediul companiei Depaco, detinatoarea marcii de tigla metalica Wetterbest, la transformarea acestei piete dintr-una de nisa intr-una matura, cu produse accesibile ca pret si clar superioare calitativ pietrei artificiale.
- Cum a evoluat, de-a lungul timpului, activitatea pe care o derulati pe segmentul ferestrelor de mansarda?
- In ultimii trei ani, nivelul vanzarilor de ferestre de mansarda a crescut moderat, ajungand la aproximativ 3.000 de bucati/an. Daca acum trei-patru ani, cele mai bine vandute ferestre de mansarda erau marca Rooflite, acum acestea sunt Dakea Good, ceea ce arata o migrare a cererii catre un nivel superior de calitate. Anul trecut insa, la nivel national, desi aceasta piata s-a inscris pe un trend ascendent si au fost numeroase proiecte specifice, beneficiarii s-au indreptat catre achizitia de produse economice. Majoritatea ferestrelor de mansarda au fost solicitate pentru proiecte noi, in cazul renovarilor fiind folosite inca, foarte rar, ferestre de mansarda sau luminatoare. Anul 2018 a avut, de asemenea, un start mai dificil, observandu-se o scadere a numarului proiectelor mari, comparativ cu 2017, dar si o crestere a cererii pentru produsele premium. In ceea ce ne priveste, realizam distributia ferestrelor de mansarda din portofoliul propriu pe plan national, atat direct la clienti, cat si prin intermediul retelei de distribuitori Wetterbest.
- Ce produse include portofoliul de ferestre de mansarda?
- In portofoliu se regasesc ferestre de mansarda marca Rooflite, cu articulare mediana, si care sunt destinate, in principal, proiectelor si clientilor finali care isi doresc calitate, la un pret competitiv. Ferestrele de mansarda Dakea, disponibile in numeroase variante (Dakea Good, Better, Better PVC, Better Energy, Better Energy PVC sau Ultima) sunt special concepute pentru montatorii profesionisti si pentru proprietarii de locuinte care doresc o garantie extinsa, de 20 de ani.
|