 Vanzarile din primele noua luni din 2013 realizate de furnizorul Pro Invest s-au stabilizat la nivelul realizat in cele trei trimestre corespunzatoare anului trecut. Rezultatele din acest an se situeaza sub tinta de crestere cu 17% (stabilita initial de conducerea firmei), fata de nivelul de 9,6 milioane de lei din 2012. Pragul scazut al cresterii a fost cauzat de conditiile meteo nefavorabile de la inceputul anului, precum si de dificultatile financiare ale mediului economic autohton, care a fost caracterizat de un consum scazut pe toate segmentele si de un regres al investitiilor de anvergura. Pentru 2014, managerii firmei au in vedere cresterea cu 15% a vanzarilor fata de 2013, pe fondul continuarii dezvoltarii portofoliului de produse si servicii.
Constantin Pintilie, director comercial al Pro Invest: „In vederea cresterii vanzarilor si pentru dezvoltarea stabila a afacerii in intervalul urmator, anul acesta am investit in extinderea portofoliului de produse/servicii si a ariei de distributie (atat direct, prin personalul calificat, cat si prin intermediul partenerilor zonali). Pe termen mediu, ne-am propus consolidarea pozitiei de leader de piata in judetul Iasi, pe segmentul de vanzari anvelope si servicii oferite de divizia auto, iar pentru divizia de bricolaj ne propunem sa devenim leader regional pentru produsele pe care le distribuim. De asemenea, avem ca obiectiv promovarea marcii proprii: Super Pro, printr-o acoperire la nivel national, realizata atat prin reteaua proprie de distributie, cat si prin cea a partenerilor revanzatori. In acelasi timp, pe termen lung avem in vedere sa ne implicam in activitati de productie pentru o parte din materialele pe care le comercializam, in acest sens fiind in derulare, in faza avansata, proiecte in vederea absorbtiei de fonduri europene. In cadrul diviziei de bricolaj (care reprezinta 60% din cifra de afaceri), importam si distribuim produse pentru amenajari interioare, iar pe segmentul secundar de activitate distribuim anvelope si oferim servicii de mecanica auto. In domeniul produselor de bricolaj, comercializam, sub marca Super Pro, spuma poliuretanica (19,5%), siliconi si etansanti (17%), adezivi (4%), benzi adezive/dublu adezive (41,5%), abrazive (5,8%), produse pentru zugravit/vopsit (2,2%) si materiale pentru termosistem. Avem o retea de distributie extinsa la nivel national, cu o prezenta mai buna a produselor comercializate pe zona Moldovei, iar in celelalte regiuni ale tarii suntem prezenti prin intermediul a 13 distribuitori (numar superior celui din 2012) si a retelelor nationale de hipermarket-uri cu profil de bricolaj”.
|