PROFILCO RO: Majorare de 15% a cifrei de afaceri, in 2015 |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 25 Mar 2016 14:00 |
Potrivit declaratiilor administratorului companiei Profilco Romania, solicitarile de sisteme de aluminiu sunt indreptate in egala masura catre achizitia de produse din gamele premium si standard. Producatorii de tamplarie din aluminiu din partea de nord a tarii se axeaza foarte mult pe gama premium, deoarece acestia vizeaza majoritar exportul, in timp ce in zona de sud a tarii, companiile solicita atat sisteme din gama premium, cat cele standard clasice, deoarece acestea activeaza preponderent pe plan intern. In cele ce urmeaza, administratorul firmei, Dimitrios Athanasopoulos, detaliaza evolutia pietei si aspecte legate de propria activitate.
- Indicati cateva dintre caracteristicile relatiilor de colaborare dintre producatorii si furnizorii din bransa.
- Relatiile cu colaboratorii nostri sunt mult mai bune in ultimii ani, desi a fost implementat un sistem de plata strict, care, in timp, s-a dovedit a fi avantajos pentru ambele parti. Daca pana acum ceilalti furnizori concurenti promovau creditarea companiilor producatoare de tamplarie si a constructorilor, in prezent, majoritatea acestora a inceput sa implementeze, la randul lor, sistemul de plata avans si cash, ceea ce ne avantajeaza, intrucat acest sistem se aplica in proportie de 80% in cadrul companiei noastre. Unul dintre avantajele avute in 2015, ce ne-a ajutat sa ne pastram colaboratorii aproape, a tinut atat de promptitudinea si rapiditatea de livrare a marfurilor in diverse nuante comandate pentru proiecte, cat si de disponibilitatea produselor diverse in stoc. Totodata, datorita parteneriatului de exceptie pe care il derulam cu Profilco SA - Grecia, am reusit sa avem destul de multe avantaje atat din punct de vedere al suportului tehnic oferit colaboratorilor, cat si al rapiditatii de rezolvare a anumitor probleme ce au aparut pe parcursul desfasurarii proiectelor.
- Cum se structureaza in acest moment livrarilede produseale firmei?
- In 2015 sistemele de aluminiu pentru ferestre si usi de exterior raman in top cu o contributie de 70% la cifra de afaceri, cerintele fiind atat pentru ansamblurile rezidentiale, cat si pentru proiectele de reabilitare a blocurilor de locuinte. Sistemele de pereti cortina au avut si in 2015 o cota de 20% din totalul vanzarilor. Un procent destul de scazut se inregistreaza pe segmentul de sisteme de glisante si pe cel de usi de interior.
- Ce investitii ati decis sa derulati anul acesta, in vederea dezvoltarii activitatii?
- In 2015, am facut investitii in sisteme noi din aluminiu, cum ar fi PR 63 S (o completare la sistemul de ferestre si usi de exterior PR 63), PR 32 Thermo, un nou sistem pentru ansambluri liftant- culistante sau PR 65, sistem liftant-culisant de dimensiuni mari. Pentru 2016, am hotarat sa investim in specializarea angajatilor, precum si in promovarea produselor noi mentionante anterior. In acelasi timp, vizam mentinerea trendului ascendent al cifrei de afaceri si pentru 2016, dupa ce in 2015 am consemnat o majorare de aproximativ 15% a vanzarilor.
|