Furnizori de sisteme
Publicat de Camelia Pantel
20 Dec 2022 06:10
|
„Pe aproape intreg parcursul anului 2022, a trebuit sa actionam pe o piata puternic marcata de efectele pandemiei, dar si de prudenta pe care au aratat-o toti investitorii si dezvoltatorii in luarea deciziilor, pe fondul razboiului din Ucraina. Cu toate acestea, am reusit sa raspundem acestor provocari, concentrandu-ne pe aspectele care ne pot intari parteneriatele cu cei care ne sunt clienti si pe aspectele care pot constitui premise pentru noi relatii de business cu potentiali beneficiari. In ceea ce priveste cifra de afaceri, am reusit sa ne indeplinim planul de crestere cu 30% fata de anul precedent si ne asumam un obiectiv similar si pentru 2023. Experienta de peste 25 de ani in domeniu ne ajuta sa anticipam si sa gestionam atat oportunitatile, cat si obstacolele care pot aparea in diversele stadii de dezvoltare ale pietei pe care activam. Pentru a face performanta si nu doar pentru a supravietui in conditiile actuale, care nu sunt deloc prietenoase cu antreprenorii romani, am identificat si implementat politici dinamice de dimensionare a stocurilor, am renegociat conditiile comerciale astfel incat sa obtinem cele mai bune preturi pentru clientii nostri si am inclus prioritar in portofoliu cele mai recente si eficiente inovatii din domeniul in care activam. Pentru perioada imediat urmatoare acestei situatii dificile, ne asteptam la reluarea proiectelor amanate sau intrerupte, cand firmele de tamplarie vor avea nevoie de furnizori de incredere, cu predictibilitate si constanta a stocurilor si a tipurilor de produse comercializate. Iar noi ne numaram printre acesti furnizori, care pot fi adevarati parteneri pentru colaboratori si in vremuri de crestere economica, dar si atunci cand piata stagneaza sau se afla in dificultate. Am identificat pe piata o oportunitate deosebita de dezvoltare pe segmentul produselor si solutiilor pentru proiectele de tip «case inteligente» sau «cladiri verzi» si care ne vor oferi cel putin cativa ani de acum incolo perspective de crestere. Daca mai adaugam si lucrarile de renovare si reamenajare energetica a cladirilor existente, unde oferim, de asemenea, solutii personalizate pentru fiecare tip de cerere exprimata de parteneri, putem sa anticipam ca exista o piata prielnica pentru tot ceea ce inseamna grija fata de mediu si economisirea resurselor. Acestea se pot face in orice domeniu, dar in sectoarele constructiilor, renovarilor si al industriei, pentru care suntem furnizori in diverse stadii de implementare a proiectelor, se simte cu si mai multa forta necesitatea respectarii acestor noi norme. Putem afirma cu tarie ca, din acest punct de vedere, suntem pregatiti sa propunem si sa livram solutii dintre cele mai eficiente. Suntem, de asemenea, o companie care are ca obiective de dezvoltare si digitalizarea proceselor, acolo unde se pot obtine performante mai bune, folosind mijloace informatice moderne de lucru. Putem mentiona in acest sens investitia derulata in 2022 intr-un sistem CRM care ne ajuta sa gestionam mai bine activitatile si procesele care sunt tot mai complexe, dar avem in lucru si alte proiecte, cum ar fi cele legate de gestiunea stocurilor sau a comenzilor active in timp real”. Informatii suplimentare, la www.triton.com.ro
|