Furnizori de sisteme
Publicat de Ovidiu Stefanescu
16 Iul 2021 06:38
|
Marian Pop, Country Manager Roto Romania, a subliniat recent ca „in 2020, livrarile de feronerie pentru tamplaria termoizolanta s-au situat, in pofida provocarilor generate de pandemia Covid-19, pe un trend crescator pe piata din Romania, concretizat printr-o crestere de aproximativ 20% in raport cu exercitiul financiar precedent. Astfel, compania noastra a reusit o cifra de afaceri de 21 milioane de euro, aferenta livrarilor din Romania, Bulgaria si Republica Moldova. Criza sanitara nu ne-a impiedicat sa aplicam in mod coerent strategia proprie de dezvoltare si sa aplicam masurile incluse in planul initial. Astfel, pe plan local a demarat programul de implementare a sistemului Roto NX, acesta fiind obiectivul primordial pentru 2021. Speram ca, prin politica respectiva, sa reusim ca inclusiv in actualul an fiscal, inca marcat de incertitudine din cauza actualei crize sanitare, sa raportam o majorare a performantei financiare. Desi in ultima perioada piata s-a confruntat cu numeroase probleme, cum ar fi sincopele de aprovizionare, intarzierile de transport sau cresterea costurilor cu materiile prime, noi ne-am mentinut capacitatile intacte si am livrat in parametri normali catre parteneri, fara a consemna intarzieri prea mari. Speram ca si in perioada urmatoare sa reusim, alaturi de furnizorii nostri, sa ne deservim clientii in conditii la fel de bune. In ceea ce priveste digitalizarea – trend care a fost in mod vizibil accelerat de pandemie – incepand cu 2020 ne-am axat tot mai mult pe comunicarea digitala, pentru a ramane cat mai aproape de parteneri. La inceputul anului in curs grupul Roto a lansat platforma de comunicare Roto City, pentru a sustine operatiunile de vanzari. Echipa Roto AluVision a fost prima care a avut prilejul de a prezenta beneficiarilor proprii orasul virtual, la inceputul lui 2021. Chiar daca multe lucruri s-au schimbat in ultima perioada, o constanta a activitatii Roto a ramas totusi urmarirea cu perseverenta a obiectivului de a crea plusvaloare pentru clientii nostri”.
|