Furnizori de sisteme
Publicat de Cosmin Dincu
08 Mar 2011 17:42
|
Conducerea grupului de firme Selena – implicat in productia si distributia de materiale chimice pentru constructii – a anuntat ca, la finele celui de-al patrulea trimestru din 2010, veniturile au insumat 879 milioane de zloti (PLN), valoare corespunzatoare sumei de 220,5 milioane de euro, in crestere cu 37% fata de anul precedent. Totodata, profitul brut s-a situat la 267 milioane PLN, respectiv 67 milioane de euro (mai mare cu 23,3%), cel operational a fost de 32,6 milioane PLN (8,2 milioane de euro), iar profitul net a cumulat 25,1 milioane PLN (6,29 milioane de euro). Pentru 2011 managerii holdingului estimeaza o sporire de 20% a cifrei de afaceri, pe baza imbunatatirii structurii actuale a grupului. "O asemenea performanta – consemnata in perioada de recesiune – indica faptul ca, la finele lunii decembrie 2010, Selena Group a depasit cu mult nivelul incasarilor din 2009 (care au insumat 641 milioane PLN, respectiv 160,8 milioane de euro). Situatia pozitiva constituie rezultatul expansiunii teritoriale a subsidiarelor Selena si al dezvoltarii gamei de produse. Sporirea veniturilor in 2010 a fost influentata de: consolidarea activitatii agentilor economici care au fost preluati in ultimul timp (producatorul de materiale pentru acoperisuri Izolacja – Matizol, din Gorlice – Polonia si firma spaniola Quilosa, lider al pietei locale de sigilanti si adezivi), cresterea organica a vanzarilor in Polonia, Europa de Est si Brazilia etc. In decembrie 2010 a fost inaugurata productia la noua unitate de fabricare a spumelor poliuretanice din Nantong – China, investitie ce permite sporirea capacitatii de procesare a concernului si va genera vanzari anuale in valoare de 35 milioane de euro. In intervalul analizat, Selena Group si-a consolidat in mod considerabil pozitia pe pietele din Europa de Est. In Federatia Rusa, filiala locala a incheiat anul 2010 cu o crestere de 45% a vanzarilor fata de 2009, ca rezultat al dezvoltarii economice si dinamici optime a pietei locale de constructii, mai ales pe segmentele de birouri si retail. Totodata, a avut loc o crestere de 8% a veniturilor in Spania, chiar daca piata din acea zona se afla inca in recesiune ", se arata intr-un comunicat al Selena Group. Informatii suplimentare, la www.selenafm.com
|