Furnizori de sisteme
Publicat de AG&F
19 Nov 2007 11:30
|
Selena Romania, unul dintre cei mai importanti reprezentanti ai pietei de materiale de etansare pentru constructii, a inregistrat o cifra de afaceri de 4,4 milioane de euro in primele noua luni ale anului 2007, in crestere cu 31% fata de perioada similara din 2006. Obiectivul de marketing al companiei ramane depasirea valorii de 6 milioane de euro, pana la sfarsitul anului. "Ritmul de crestere continua sa fie sustinut prin dezvoltarea pietei de constructii pe segmentele in care activam, precum si de strategia de promovare intensa a sortimentelor Tytan Professional si Artelit Professional atat in randul profesionistilor, cat si in sectorul de retail. De asemenea, Selena Romania continua sa isi consolideze pozitia pe segmentul spumelor poliuretanice, in cadrul caruia detine o cota de piata de peste 30%", a declarat Dorin Spataru, director general al societatii. Din punct de vedere al structurii livrarilor, la adezivii de montaj s-a consemnat o sporire de 65%, o evolutie importanta fiind inregistrata si la comercializarea de benzi adezive, cu o majorare de 48% fata de aceeasi perioada din 2006. Vanzarile de produse pentru protectia lemnului si pentru acoperisuri au crescut cu 26%, respectiv 29%. Informatii suplimentare, la www.tytan.ro (Ovidiu Stefanescu)
|