Dupa ce in 2014 a inregistrat o majorare de aproximativ 30% a cifrei de afaceri, iar in primul semestru al acestui an de 25% in raport cu intervalul similar din precedentele 12 luni, pentru exercitiul financiar curent, managerii companiei Siegenia estimeaza obtinerea unei noi cresteri, care sa atinga nivelul de aproximativ 15%-20%. Strategia de afaceri aplicata anul acesta presupune adoptarea mai multor masuri manageriale si de marketing care sa asigure o crestere sanatoasa a vanzarilor pe tot parcursul anului.
Calin Ciurea, reprezentat de vanzari al Siegenia-Aubi: "De asemenea, in vederea atingerii obiectivului financiar pe care ni l-am propus, firma-mama din Ungaria a decis sa aloce anul acesta fonduri cu 20% mai mari pentru investitiile din cadrul subsidiarei autohtone. De la depozitul din Ungaria, dar si prin intermediul parteneriatelor pe care le avem in vedere cu trei dealeri traditionali (VBH Romcom, Profine si Wintec), efectuam livrari la nivel national, cele mai numeroase comenzi de anul acesta provenind din localitatile Bucuresti, Timisoara, Suceava, Baia Mare, Targu Mures si Piatra Neamt. In oferta proprie se regaseste feronerie pentru tamplaria din PVC, lemn stratificat si aluminiu, un procent de 15% dintre aceasta fiind reprezentata de sortimente destinate usilor, din gama KFV, serie cu un succes din ce in ce mai important atat in Europa de Vest, dar mai nou si in Europa de Est. Dintre produsele noi pe care le comercializam pe acest segment se disting in special mecanismele pentru usi cu bolt si cioc, normale, cu magnet si automate din gama KFV, precum si culisantele cu ridicare cu prag Eco Pass din gama Siegenia HS. Cererea pe acest segment se afla in continuare in crestere, ca urmare a majorarii cantitatii de produse exportate".
|