Simona Urs, GRUP PM: Cerere mare pentru solutii eficiente energetic si durabile |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 20 Dec 2024 06:15 |
Piata accesoriilor pentru usi si ferestre termoizolante a fost influentata in 2024 de o cerere tot mai mare pentru solutii eficiente energetic, accesibile si durabile, dupa cum precizeaza Simona Urs, managerul general al grupului PM. „Desi in prima jumatate a anului am inregistrat o contractie a pietei, ultimul trimestru a adus o revenire semnificativa, odata cu cresterea interesului pentru solutii premium. La nivel de grup si reprezentanta locala, am obtinut o crestere solida a veniturilor, datorita adaptabilitatii si investitiilor strategice in produse proprii si sustenabile. Un pas important pentru extinderea internationala a constat in deschiderea unui depozit la Roma, care ne permite sa asiguram livrari rapide si eficiente pentru centrul Italiei. Aceasta initiativa ne consolideaza prezenta pe pietele externe si ne ajuta sa raspundem mai bine nevoilor specifice ale partenerilor regionali. Am pus accent pe optimizarea proceselor interne si extinderea portofoliului cu solutii adaptate cerintelor clientilor. Produsele de fabricatie proprie au avut un impact major, oferindu-ne flexibilitatea necesara pentru a raspunde rapid nevoilor pietei si pentru a ne diferentia prin inovatie si calitate. Tintele pentru 2025 sunt reprezentate de consolidarea pozitiei pe piata nationala si europeana (cu un accent sporit pe produsele proprii si solutiile premium), cresterea veniturilor (prin extinderea portofoliului si imbunatatirea relatiilor cu clientii), investitiile in sustenabilitate (prin dezvoltarea unor produse eficiente energetic si integrarea principiilor economiei circulare), imbunatatirea eficientei operationale (prin digitalizarea proceselor si optimizarea logisticii), precum si adaptarea continua la cerintele legislative, sustinand partenerii in atingerea standardelor de eficienta energetica si durabilitate. Pe termen mediu si lung, ne asteptam la consolidarea continua a pozitiei proprii pe piata, bazata pe capacitatea proprie de a inova, de a raspunde rapid cerintelor specifice ale clientilor si de a ne extinde prezenta internationala, asigurand o crestere sustenabila si solida a companiei. Anul 2024 a adus pe piata autohtona a accesoriilor pentru tamplaria termoizolanta provocari semnificative, generate de contextul geopolitic instabil si de deficitele economice din al doilea semestru. Razboiul din Ucraina (prin escaladarea acestuia) a influentat lanturile de aprovizionare si a crescut presiunea asupra costurilor de productie, insa noi am reusit sa gestionam aceste provocari prin diversificarea paletei de furnizori, optimizarea proceselor logistice si gestionarea atenta a stocurilor pentru a raspunde prompt cerintelor clientilor. Linia de produse TSV (glaf exterior si sisteme de termoizolare), ce integreaza tehnologii avansate si raspunde cerintelor legislative pentru eficienta energetica si sustenabilitate, a continuat sa se afle in randul preferintelor clientilor. Ne-am concentrat pe inovare, extinzandu-ne portofoliul cu solutii durabile si eficiente energetic si contribuind, astfel, la reducerea amprentei de carbon a proiectelor clientilor. Noile reglementari, asa cum este si directiva EPBD, au impulsionat cererea pentru produse ce imbunatatesc performanta energetica a cladirilor, iar noi am fost pregatiti sa-i raspundem acesteia prin solutii moderne si eficiente. In contextul globalizarii tendintelor de sustenabilitate, ne-am angajat sa promovam economia circulara prin reciclare si reducerea deseurilor generate in productie. Am integrat practici responsabile pentru protectia mediului, oferind produse cu impact redus asupra mediului, care sa sustina proiectele de certificare verde ale partenerilor. In plus, am pus accent pe educarea clientilor cu privire la beneficiile solutiilor pe care le oferim pentru reducerea costurilor energetice si imbunatatirea calitatii vietii. Echipa PM a prioritizat, de asemenea, inovarea tehnologica, implementand procese si materiale care raspund atat cerintelor legislative actuale, cat si celor viitoare. Intr-un an plin de instabilitate, am dovedit rezilienta si viziune, oferindu-le clientilor solutii integrate si consultanta pentru a le asigura succesul pe termen lung. Ramanem dedicati misiunii noastre de a livra valoare adaugata si de a sprijini tranzitia catre o economie sustenabila si mai eficienta. Instabilitatea economica ce a afectat domeniul constructiilor in anul 2024 s-a resimtit mai putin in cadrul companiilor care pun pret pe calitate si pe oferirea de solutii premium. Astfel, grupul PM a adoptat o serie de masuri menite sa minimizeze efectele negative ale instabilitatii economice. Ne concentram pe dezvoltarea de produse noi, cu un grad ridicat de inovatie, integrarea de materiale sustenabile si digitalizarea proceselor de productie. Activand pe o piata dinamica, diferentierea devine tot mai dificila, asa ca investim in dezvoltarea de produse inovatoare si sustenabile, precum solutiile din gama TSV Thermo Green si BYBLOS+, ce ne permit sa oferim un avantaj competitiv clar. Totodata, imbunatatim constant calitatea serviciilor oferite pentru a mentine fidelitatea clientilor si pentru a atrage noi parteneri. Noile reglementari privind eficienta energetica si sustenabilitatea pot fi deopotriva o provocare si o oportunitate. Ne-am intensificat eforturile de cercetare si dezvoltare, astfel incat produsele comercializate sa respecte si sa depaseasca standardele impuse. Desi cererea pentru solutii premium a crescut, piata ramane fluctuanta. Raspundem acestei provocari prin flexibilitate operationala, extinderea pe pietele externe (cum este de exemplu, deschiderea depozitului din Roma) si diversificarea portofoliului de produse pentru a acoperi o gama diversa de solicitari. Prin aceste masuri, suntem pregatiti sa ne adaptam rapid schimbarilor de pe piata, asigurand, in acelasi timp, valoare adaugata pentru clienti si parteneri”, a adaugat Simona Urs.
GRUP PM colaboreaza cu noi producatori de tamplarie termoizolanta
In 2024, Grupul PM a initiat si dezvoltat colaborari cu noi parteneri din domeniile productiei de tamplarie termoizolanta si cel al executiei fatadelor cortina, consolidandu-si astfel reteaua de colaboratori. „Calitatea produselor pe care le comercializam este recunoscuta de clienti, iar mentinerea standardelor ridicate ramane o prioritate atat in ceea ce priveste produsele, cat si serviciile asigurate. Oferim un serviciu logistic excelent, raspundem tuturor intrebarilor clientilor, asiguram asistenta tehnica si ne adaptam ofertele pentru a indeplini nevoile specifice si in schimbare ale fiecarui proiect in parte. Investim in solutii inovatoare, precum si in procesele de productie si distributie pentru a ne asigura ca suntem competitivi pe o piata tot mai digitala. Prin aceste strategii, ne propunem sa mentinem un echilibru intre cresterea gradului de fidelitate a clientilor existenti si atragerea altora noi, oferindu-le atat produse de calitate, cat si solutii complete care sa le sustina succesul proiectelor. Acest angajament fata de calitate, rapiditate si inovatie ne pozitioneaza ca un partener de incredere intr-o industrie in continua schimbare. Suntem in permanenta orientati catre dezvoltarea de solutii inovatoare care sa satisfaca toate cerintele unei piete dinamice a tamplariei termoizolante, cu un accent sporit pe eficienta, securitate si sustenabilitate. Dupa lansarea marcii TSV Line, prin intermediul careia propunem sisteme premium de glafuri exterioare pentru ferestre si a liniei de produse TSV Thermo Green, realizata 100% din PET reciclat, anul acesta am continuat sa inovam prin lansarea BYBLOS+, o solutie de prag si lacrimar din aluminiu. Acest sistem complet, cu capace adaptate fiecarui profil de tamplarie, combina un design modern cu o performanta tehnica superioara, raspunde cerintelor actuale ale industriei de tamplarie termoizolanta si este perfect adaptat tuturor exigentelor potentiale. In plus, in 2024, am integrat in portofoliul propriu solutii avansate ce contribuie la eficienta energetica a constructiilor si la reducerea amprentei de carbon. Printre acestea se numara sistemele premium pentru termoizolarea tamplariei (dezvoltate pentru a optimiza pierderile de caldura), produsele realizate din materiale reciclabile (ce sunt in conformitate cu obiectivele economiei circulare), precum si accesoriile si componentele ce combina functionalitatea cu estetica moderna si sustenabilitatea. In continuare, obiectivul principal pe care il avem in vedere consta tot in promovarea unor produse ce imbina calitatea, inovatia si respectul pentru mediu, pozitionandu-ne, in acelasi timp, ca un partener de incredere pe piata accesoriilor pentru tamplaria termoizolanta. In perioade de incertitudine este mai important ca oricand sa se investeasca in relatiile cu clientii si in oferirea de solutii premium. Prioritatea noastra este aceea de a furniza nu doar produse de inalta calitate, ci si servicii logistice excelente si eficiente pentru a face fata cat mai bine solicitarilor clientilor. Raspundem prompt la intrebarile si preocuparile partenerilor, adaptandu-ne ofertele pentru a indeplini cerintele in schimbare ale pietei. Aceasta abordare ne permite sa construim parteneriate durabile si sa mentinem un nivel ridicat de satisfactie in randul beneficiarilor. Pentru a ne pastra competitivitatea intr-un mediu economic dinamic, am optimizat procesele interne si am investit in digitalizare. Automatizarea si integrarea solutiilor tehnologice ne permit sa ne mentinem produsele la standarde ridicate, oferind, in acelasi timp, preturi competitive. Acest lucru ne ajuta sa ne eficientizam operatiunile, sa reducem costurile si sa ne diferentiem pe piata. Pe langa optimizarea proceselor, exploram activ noi piete internationale si regionale. Deschiderea unui nou depozit in Roma este un exemplu concret al angajamentului nostru de a ne extinde prezenta globala si de a ne intari colaborarile existente. Acest pas strategic ne ajuta sa contracaram riscurile pietei locale si sa raspundem mai bine cerintelor clientilor din diferite regiuni. Prin aceste initiative ne propunem sa valorificam fiecare oportunitate, sa ramanem flexibili in fata provocarilor si sa ne consolidam pozitia de partener de incredere pentru clienti. Fiecare decizie este ghidata de angajamentul pe care il avem fata de excelenta, sustenabilitate si inovatie”, a concluzionat Simona Urs. Informatii suplimentare, la www.tsvline.com/ro
|