INDEX COMPANII | Inscriere/Adaugare |
TRITON SRL |
Adresa: B-dul Aurel Vlaicu nr. 217, Constanta, Judet Constanta |
Telefon: 0241/693.210 |
Fax: 0241/615.725 |
E-mail: office@triton.com.ro |
Web site: www.triton.com.ro |
Domenii: Sisteme de feronerie | Accesorii & sisteme de fixare |
Descriere activitate Furnizor de sisteme pentru executia tamplariei termoizolante. |
Prezentare companie/institutie Daniela-Madalina Tuca, directorul de marketing al companiei Triton: "Politica de branding implementata la nivelul companiei a fost rezultatul stabilirii obiectivelor pe care le dorim sa le atingem pentru marcile actuale, pe care le avem in portofoliu. Stabilirea acestor obiective a fost o reala provocare, insa am reusit sa ajungem la o dimensionare corecta a lor, tinand cont de specificul publicului tinta, de datele statistice pe care le aveam si de viziunea pe care o urmarim in strategia de marketing generala. Printre obiectivele noastre pe termen scurt si mediu se regasesc si cele referitoare la cresterea gradului de recunoastere a marcilor proprii din portofoliu. Un aliat in acest sens este orientarea spre digitalizare a tuturor tipurilor de clienti si a business-urilor care se intersecteaza cu activitatea companiei noastre. Inca de la infiintare, incercam ca marcile promovate sa aiba nume care sa rezoneze cu asteptarile clientilor vizavi de produsele noastre si cu valoarea pe care ne dorim sa o imprimam articolelor comercializate. Sa luam, de exemplu, chiar numele companiei, «Triton», care ne defineste ca furnizori de produse puternice, intocmai ca zeitatea marina din mitologia greaca, intruchipata cu bust de om si cu coada de peste, dar fiabile si adaptabile, versatile, la fel ca amfibienii din familia salamandrelor, al caror nume l-am imprumutat. De asemenea, aceasta denumire are conotatii si pentru zona geografica in care ne aflam, pentru ca suntem o companie infiintata in Constanta, oras port la Marea Neagra. As dori sa nominalizez si marca Energo, dezvoltata in mod intensiv in ultimii ani si care, la fel ca Triton, semnifica energia pe care o dam proiectelor clientilor, atunci cand acestia lucreaza cu unelte, feronerie si accesorii special adaptate tipurilor de necesitati pe care partenerii le-au numit si noi le-am identificat in decursul celor peste 28 de ani de experienta in domeniu. In perioada urmatoare, vom investi in consolidarea brandurilor proprii in forma actuala, mai degraba decat intr-un rebranding. Am ajuns la un nivel de maturitate si la o pozitie pe piata care necesita o investitie atenta in ceea ce suntem acum si in dezvoltarea durabila pentru viitor, alaturi de marcile care deja ne-au consacrat. Cred ca principalul mesaj al brandului pe care am reusit sa il transmitem clientilor este increderea ca, orice solutie am propune, aceasta este facuta in mod onest si este durabila pentru nivelul de performanta pe care si-l doresc si, in acelasi timp, cu grija pentru bugetele lucrarilor pe care le fac. Ceea ce ne face cu adevarat unici pe piata este mixul dintre varietatea de produse comercializate, vanzarea care este mereu consultativa si serviciile oferite, toate acestea creand o experienta de cumparare care ne-a adus clienti ce raman fideli de-a lungul timpului".
(opinie aparuta in revista Fereastra, editia Mai 2023)
TRITON: Cifra de afaceri de 40 de milioane de euro, estimata pentru 2021
Petre Ghita (53 de ani)
Functia/Firma: director general, Triton;
Experienta profesionala: 20 de ani in domeniul sistemelor pentru tamplaria termoizolanta.
Furnizorul de sisteme dedicate executiei tamplariei termoizolante Triton, cu sediul in judetul Constanta, preconizeaza ca va incheia acest an cu rezultate financiare care vor atinge o valoare totala de 40 de milioane de euro. Petre Ghita, directorul general al firmei, precizeaza ca in 2020 a fost inregistrata o cifra de afaceri de 32 de milioane de euro, dar si ca anul acesta se inregistreaza cresteri pe toate segmentele importante de activitate. Astfel, se estimeaza cu precadere o majorare de 40% a vanzarilor in cadrul diviziei de Tamplarie din PVC si Aluminiu, prin intermediul careia se comercializeaza feronerie si accesorii pentru ansamblurile respective, pana la valoarea de 5,5 milioane de euro. Totodata, in prima jumatate a acestui an, am consemnat o crestere cu peste 50% fata de aceeasi perioada a anului trecut pe segmentul feroneriei pentru usi, vanzarile insumand 600.000 de euro.
- Descrieti cele mai mari provocari care v-au afectat activitatea in acest an.
- Anul acesta au aparut, intr-adevar, noi provocari, datorate in special perturbarilor aparute in lanturile de aprovizionare, precum si cresterii preturilor atat la elementele de feronerie, cat si la celelalte produse. Pentru a putea evita sincopele de aprovizionare a fost necesar sa acordam o atentie mai mare gestionarii eficiente a stocurilor, astfel incat clientii nostri sa nu aiba de suferit.
- Ce alte masuri de dezvoltare ati adoptat anul acesta?
- Ne aflam in plin proces de modernizare atat a serverelor, cat si a aplicatiilor software si speram ca implementarea acestor masuri de digitalizare sa ne ajute sa facem fata noilor cerinte si provocari aparute in activitatea curenta. Si nu in ultimul rand, anul acesta am reusit sa implementam noi produse, in special in zona de control acces, precum si in cea de etansare si izolare a ferestrelor cu folii lichide.
- Cum este structurat portofoliul propriu de produse si servicii?
- Suntem o prezenta activa pe piata nationala a uneltelor inca din anul 1995, iar pe cea a sistemelor de feronerie, din 2002. In tot acest timp am reusit sa ne dezvoltam permanent si sa ajungem in topul furnizorilor de profil din tara. In prezent, dispunem de o echipa formata din 370 de angajati si reusim sa imbinam armonios calitatea de top a produselor oferite cu servicii pe masura. Astfel, in prezent, beneficiarii nostri au la dispozitie consultanta de specialitate, servicii optime de transport, livrare si punere in functiune, precum si service in garantie si post-garantie la cele mai inalte standarde.
- Unde sunt livrate produsele pe care le comercializati?
- In prezent, avem capacitatea de a livra feronerie prin intermediul celor cinci depozite regionale pe care le detinem in Constanta, Bucuresti, Bacau, Galati si Craiova si de a acoperi foarte bine zona extracarpatica, respectiv zona sudica cuprinsa intre Carpati, Dunare si Marea Neagra. Totodata, anul acesta, am continuat dezvoltarea Diviziei de Feronerie si in Craiova, reusind, astfel, sa acoperim mult mai bine zona Olteniei.
(articol aparut in revista Fereastra, editia Octombrie 2021)
|