Furnizori de sisteme
Publicat de AG&F
14 Mar 2003 11:30
|
Principalele companii producatoare de sticla - Modiguard, Saint Gobain si Asahi - au initiat campanii de publicitate. Conducerea companiei Asahi India Glass sustine ca atat timp cat produsele din otel si ciment isi fac publicitate, sticla le va urma exemplul. Asahi a intrat pe piata de sticla de curand si, pentru a se face cunoscuta, a hotarat sa demareze o campanie publicitara. In urma cu doi ani, Saint Gobain a intrat pe piata cu o campanie concentrata pe claritatea sticlei, initiativa care a avut ca rezultat un "razboi" pe segmentul de arhitectura. Campania a fost conceputa de agentia de publicitate Lowe si a avut un impact puternic pe piata, contribuind la cunoasterea companiei si a calitatii produselor sale.* Vanzarile cresc pe baza investitiei in imagineReprezentantii Asahi afirma ca atunci cand nu exista o diferentiere clara a produselor de pe piata, singura modalitate de a te face cunoscut este crearea unei imagini cu ajutorul publicitatii. Produsele inovatoare ajuta la diferentiere. De aceea, producatorii livreaza astazi o multitudine de produse: sticla anti-glont, anti-fonica, rezistenta la caldura, geam cu autocuratare etc. Reprezentantii producatorului de sticla float Modiguard sunt de parere ca publicitatea agresiva si-a atins scopul. Cu cat investesti mai mult pentru a te face cunoscut, cu atat cresc vanzarile.* Sticla float isi continua expansiuneaMajoritatea clientilor nu constientizeaza beneficiile utilizarii sticlei de calitate, de aceea campaniile publicitare vor sa comunice faptul ca sticla poate fi la fel de sigura... ca si betonul. Promovarea axata pe calitate a facut posibile cresterile rapide pe segmentul de sticla float. In prezent, aceasta detine o cota de 70% din piata si se afla in continua expansiune. Studiile evidentiaza ca acest segment a crescut cu 8% in ultimii doi ani, iar in viitor se asteapta o majorare de 10-15%. Compania Asahi detine 95% din segmentul de geam pentru industria auto, vizand pozitia de lider si pe piata constructiilor. Modiguard este lider de piata cu o cota de 28%, urmat de Saint Gobain cu 26% si Asahi cu 24%.
|