Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Marti, 27 Mai 2025
 
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - TEMAD a derulat un proces de rebranding strategic, axat pe valoare si performanta
TEMAD a derulat un proces de rebranding strategic, axat pe valoare si performanta
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 27 Mai 2025 06:15
In prezent, strategia de branding a companiei Temad urmareste consolidarea pozitionarii marcii ca un partener de incredere in domeniul distributiei, avand o expertiza vasta in oferirea de solutii pentru constructii, industrie si DIY. „Ne concentram pe cresterea notorietatii brandului, loializarea partenerilor existenti si atragerea de clienti noi prin comunicare diferentiata, axata pe valoare si performanta. Sustenabilitatea are un rol central in politica pe care o adoptam si din acest motiv ne alegem furnizori care investesc constant in produse si solutii ce reduc impactul asupra mediului. Totodata, promovam economia circulara si optimizam logistica pentru reducerea amprentei de carbon. In paralel, digitalizarea proceselor comerciale si de comunicare, de la platformele B2B pana la marketingul automatizat, este o directie strategica, esentiala pentru eficienta si adaptare la nevoile pietei moderne. Rezilienta modelului nostru de business, axat pe diversificarea portofoliului de produse si adaptabilitatea echipei, a fost demonstrata si de evolutia optima a rezultatelor financiare in 2024. Astfel, anul trecut am inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 5,9% comparativ cu 2023, performanta obtinuta intr-un context economic marcat de instabilitate si provocari pe lanturile internationale de aprovizionare. Pentru 2025, estimarile noastre indica o crestere moderata, de aproximativ 4%, influentata de tendintele de consum prudential, volatilitatea internationala si presiunile inflationiste. In acest context, strategia de afaceri a societatii noastre ramane orientata spre eficientizarea operatiunilor, consolidarea parteneriatelor comerciale si dezvoltarea canalelor digitale, ca raspuns sustenabil la dinamica pietei. In 2024, am initiat un proces de rebranding strategic, marcat de aniversarea a 30 de ani de activitate. Pornind de la un audit de brand, am urmarit actualizarea identitatii vizuale si a instrumentelor de comunicare pentru a reflecta mai fidel valorile, pozitionarea competitiva si aspiratiile de dezvoltare. Acest demers consolideaza coerenta in relatia cu partenerii si sustine obiectivele de marketing pe termen mediu si lung. Brandul Temad contribuie semnificativ la valoarea companiei, fiind asociat cu incredere, stabilitate si parteneriate durabile pe termen lung. Desi valoarea exacta a brandului nu a fost cuantificata oficial, recunoasterea sa pe piata, loialitatea clientilor, dar si marcile din portofoliu care au o notorietate puternica pe segmentele lor indica un aport important la fondul comercial. Acest capital de brand se reflecta in loialitatea partenerilor, usurinta cu care putem introduce noi produse pe piata si pozitionarea favorabila in negocieri, alaturi de alte elemente, precum expertiza tehnica si relatiile consolidate in timp. Portofoliul Temad include peste 25 de branduri internationale de renume, cu un capital de imagine puternic si recunoscut la nivel global, precum si 8 marci private dezvoltate intern si adaptate cerintelor specifice ale pietei nationale. De exemplu, Rino - marca proprie, ce include o gama variata de spume poliuretanice, dar si alte produse pentru sigilare, etansare si lipire destinate atat profesionistilor din constructii, cat si utilizatorilor ocazionali - transmite, prin nume si identitate vizuala, versatilitate si performanta, dar si claritate si simplitate a utilizarii, ceea ce influenteaza pozitiv decizia de cumparare. In cazul brandurilor internationale, Temad capitalizeaza notorietatea si reputatia acestora, consolidand astfel comportamentul de achizitie repetitiv si increderea partenerilor. Un exemplu in acest sens este brandul Bison, specializat in adezivi pentru constructii si uz casnic, spume poliuretanice, siliconi si alti etansanti premium. Ne remarcam pe piata prin promovarea unui portofoliu de branduri internationale exclusive si a unei game extinse de produse tehnice specializate, dar si printr-o retea logistica eficienta, ce ofera promptitudine si acoperire nationala. De asemenea, componenta de consultanta tehnica pre- si post-vanzare este un diferentiator important al activitatii proprii. Aceste elemente consolideaza increderea partenerilor si eficienta colaborarii. In viitor, consideram ca exista loc de imbunatatire in zona de comunicare digitala, unde ne propunem sa fim mai activi in educarea pietei si in transmiterea beneficiilor brandurilor noastre prin story-telling si continut tehnic de calitate”, a declarat Ana Maria Donosa, Marketing Manager in cadrul Temad. Informatii suplimentare, la www.temad.ro
    
 
REYNAERS
Aluplast
RT 2025
TSV
ABONARE REVISTE
rehau
Editia
MARTIE-APRILIE 2025!
- pe site -
 

Autentificare

simonswerk left
hospice doneaza

TAMPLARIE ALUMINIU TAMPLARIE ALUMINIU PERETI CORTINA TERMOPAN SALAMANDER