TRITON: Cifra de afaceri de 40 de milioane de euro, estimata pentru 2021 |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 10 Nov 2021 06:31 |
Furnizorul de sisteme dedicate executiei tamplariei termoizolante Triton, cu sediul in judetul Constanta, preconizeaza ca va incheia acest an cu rezultate financiare care vor atinge o valoare totala de 40 de milioane de euro. Petre Ghita, directorul general al firmei, precizeaza ca in 2020 a fost inregistrata o cifra de afaceri de 32 de milioane de euro, dar si ca anul acesta se inregistreaza cresteri pe toate segmentele importante de activitate. Astfel, se estimeaza cu precadere o majorare de 40% a vanzarilor in cadrul diviziei de Tamplarie din PVC si Aluminiu, prin intermediul careia se comercializeaza feronerie si accesorii pentru ansamblurile respective, pana la valoarea de 5,5 milioane de euro. Totodata, in prima jumatate a acestui an, am consemnat o crestere cu peste 50% fata de aceeasi perioada a anului trecut pe segmentul feroneriei pentru usi, vanzarile insumand 600.000 de euro.
Interviu cu Petre Ghita (53 de ani), director general al Triton si manager cu o experienta profesionala de 20 de ani in domeniul sistemelor pentru tamplaria termoizolanta.
- Descrieti cele mai mari provocari care v-au afectat activitatea in acest an.
- Anul acesta au aparut, intr-adevar, noi provocari, datorate in special perturbarilor aparute in lanturile de aprovizionare, precum si cresterii preturilor atat la elementele de feronerie, cat si la celelalte produse. Pentru a putea evita sincopele de aprovizionare a fost necesar sa acordam o atentie mai mare gestionarii eficiente a stocurilor, astfel incat clientii nostri sa nu aiba de suferit.
- Ce alte masuri de dezvoltare ati adoptat anul acesta?
- Ne aflam in plin proces de modernizare atat a serverelor, cat si a aplicatiilor software si speram ca implementarea acestor masuri de digitalizare sa ne ajute sa facem fata noilor cerinte si provocari aparute in activitatea curenta. Si nu in ultimul rand, anul acesta am reusit sa implementam noi produse, in special in zona de control acces, precum si in cea de etansare si izolare a ferestrelor cu folii lichide.
- Cum este structurat portofoliul propriu de produse si servicii?
- Suntem o prezenta activa pe piata nationala a uneltelor inca din anul 1995, iar pe cea a sistemelor de feronerie, din 2002. In tot acest timp am reusit sa ne dezvoltam permanent si sa ajungem in topul furnizorilor de profil din tara. In prezent, dispunem de o echipa formata din 370 de angajati si reusim sa imbinam armonios calitatea de top a produselor oferite cu servicii pe masura. Astfel, in prezent, beneficiarii nostri au la dispozitie consultanta de specialitate, servicii optime de transport, livrare si punere in functiune, precum si service in garantie si post-garantie la cele mai inalte standarde.
- Unde sunt livrate produsele pe care le comercializati?
- In prezent, avem capacitatea de a livra feronerie prin intermediul celor cinci depozite regionale pe care le detinem in Constanta, Bucuresti, Bacau, Galati si Craiova si de a acoperi foarte bine zona extracarpatica, respectiv zona sudica cuprinsa intre Carpati, Dunare si Marea Neagra. Totodata, anul acesta, am continuat dezvoltarea Diviziei de Feronerie si in Craiova, reusind, astfel, sa acoperim mult mai bine zona Olteniei.
|