Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Sambata, 02 Noiembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - TRITON: Marca ne defineste ca furnizori de produse puternice, de calitate inalta
TRITON: Marca ne defineste ca furnizori de produse puternice, de calitate inalta
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 30 Mai 2023 06:20
Politica de branding implementanta la nivelul companiei Triton a fost rezultatul stabilirii obiectivelor pe care firma le doreste a fi atinse pentru marcile actuale, pe care le are in portofoliu. „Stabilirea acestor obiective a fost o reala provocare, insa am reusit sa ajungem la o dimensionare corecta a lor, tinand cont de specificul publicului tinta, de datele statistice pe care le aveam si de viziunea pe care o urmarim in strategia de marketing generala. Printre obiectivele noastre pe termen scurt si mediu se regasesc si cele referitoare la cresterea gradului de recunoastere a marcilor proprii din portofoliu. Un aliat in acest sens este orientarea spre digitalizare a tuturor tipurilor de clienti si a business-urilor care se intersecteaza cu activitatea companiei noastre. Inca de la infiintare, incercam ca marcile promovate sa aiba nume care sa rezoneze cu asteptarile clientilor vizavi de produsele noastre si cu valoarea pe care ne dorim sa o imprimam articolelor comercializate. Sa luam, de exemplu, chiar numele companiei, «Triton», care ne defineste ca furnizori de produse puternice, intocmai ca zeitatea marina din mitologia greaca, intruchipata cu bust de om si cu coada de peste, dar fiabile si adaptabile, versatile, la fel ca amfibienii din familia salamandrelor, al caror nume l-am imprumutat. De asemenea, aceasta denumire are conotatii si pentru zona geografica in care ne aflam, pentru ca suntem o companie infiintata in Constanta, oras port la Marea Neagra. As dori sa nominalizez si marca Energo, dezvoltata in mod intensiv in ultimii ani si care, la fel ca Triton, semnifica energia pe care o dam proiectelor clientilor, atunci cand acestia lucreaza cu unelte, feronerie si accesorii special adaptate tipurilor de necesitati pe care partenerii le-au numit si noi le-am identificat in decursul celor peste 28 de ani de experienta in domeniu. In perioada urmatoare, vom investi in consolidarea brandurilor proprii in forma actuala, mai degraba decat intr-un rebranding. Am ajuns la un nivel de maturitate si la o pozitie pe piata care necesita o investitie atenta in ceea ce suntem acum si in dezvoltarea durabila pentru viitor, alaturi de marcile care deja ne-au consacrat. Cred ca principalul mesaj al brandului pe care am reusit sa il transmitem clientilor este increderea ca, orice solutie am propune, aceasta este facuta in mod onest si este durabila pentru nivelul de performanta pe care si-l doresc si, in acelasi timp, cu grija pentru bugetele lucrarilor pe care le fac. Ceea ce ne face cu adevarat unici pe piata este mixul dintre varietatea de produse comercializate, vanzarea care este mereu consultativa si serviciile oferite, toate acestea creand o experienta de cumparare care ne-a adus clienti ce raman fideli de-a lungul timpului”, a declarat Daniela-Madalina Tuca, directorul de marketing al Titon. Informatii suplimentare, la www.triton.com.ro 
 
SISECAM
TSV
ABONARE REVISTE
rehau
Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left