TRITON: Vanzarile de feronerie au crescut cu 30% in 2022, la 7 milioane euro |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 21 Iul 2023 06:09 |
![]() "Industria a intrat in 2023 surprinzator de puternica, dar in al doilea semestru ritmul de crestere a incetinit. Anul acesta, pe fondul contextului economic general, am intampinat si noi mici intarzieri la plata din partea clientilor, dar numarul acestora a fost redus. Oricum, faptul ca am fost intotdeauna si suntem in continuare o companie puternica, cu o strategie bine definita, care contine variante de abordari si pentru contexte economice mai putin favorabile, a facut ca toate aceste dezechilibre de costuri, incasari etc., sa fie bine tolerate si absorbite in mare masura, in asa fel incat preturile sau conditiile contractuale ale clientilor sa nu cunoasca modificari majore.
Suntem o companie care are ca obiective de dezvoltare si digitalizarea proceselor acolo unde se pot obtine performante mai bune folosind mijloace informatice moderne de lucru. Pentru 2023, avem in vedere sa continuam investitia intr-un sistem CRM care ne ajuta sa gestionam mai bine activitatile si procesele care sunt din ce in ce mai complexe, dar avem in lucru si alte proiecte, cum sunt cele legate de imbunatatirea magazinelor online, de gestiunea stocurilor sau a comenzilor active in timp real.
Si tot in ceea ce priveste noutatile, am dori sa mai amintim faptul ca, la inceputul acestui an, in cadrul evenimentului Maco Innovation Tour, au fost prezentate mai multe produse noi, pe care am inceput deja sa le promovam cu success si pe piata din Romania. Este vorba despre sistemul de feronerie culisanta Moov, sistemul Tricoat-Evo (ce ofera finisaje anticorozive incorporand o inovatie tehnologica ce consta in sigilarea tribologica cu nanocapsule Evo), sistemele tip «broasca» M-TS (unele dintre cele mai rapide sisteme motorizate de inchidere multipunct de pe piata), precum si sistemul INSTINCT (care permite pozitionarea componentelor individuale de inchidere in mod flexibil in structura usii si anunta, astfel, o noua «era» in domeniu)", a mentionat Daniela-Madalina Tuca, directorul de marketing al Titon. Informatii suplimentare, la www.triton.com.ro
|