Furnizori de sisteme
Publicat de Ovidiu Stefanescu
15 Iun 2023 06:49
|
Alexandru Oancea, director de marketing VEKA Romania, a afirmat ca ”obiectivul nostru principal in materie de marketing este sa oferim o cat mai buna vizibilitate brandului VEKA si sa aducem in prim-plan caracteristicile sale unice: calitate de exceptie a produsului finit, obtinuta prin aplicarea rigorii germane. In acest sens, vara trecuta am lansat campania de brand ”Rigoarea germana sta bine in casele romanilor”, care a mizat pe atributul de brand, fiind interpretata creativ intr-un ton of voice amuzant si prietenos, asemenea celorlalte campanii VEKA Romania dezvoltate in ultimii ani. Am fost bucurosi sa vedem ca modul prin care am abordat acest mesaj a generat reactii pozitive pe toate canalele de comunicare. De asemenea, am continuat procesul de familiarizare al consumatorilor cu ceea ce inseamna un profil de Clasa A, produs de o companie responsabila. Chiar daca grija pe care o manifesta VEKA pentru calitate, mediu, economie circulara si dezvoltare durabila este bine cunoscuta la nivel de industrie, pentru multi dintre consumatori, astfel de concepte si pasii pe care ii intreprinde compania in acest sens sunt informatii relativ noi. Pentru a detalia ceea ce se ascunde in spatele unui produs de calitate, sustenabil, am continuat publicarea articolelor pe blogul propriu (www.fereastraveka.ro/blog) in care tratam pe larg subiecte legate de usi, ferestre, tamplarie PVC de Clasa A si locuinte in general, devenind o sursa de informatie pentru cei care se afla in proces de modernizare sau constructie a unei case. Totodata, am continuat sa sustinem si sa ajutam partenerii, prin promovarea constanta a lor pe canalele noastre de comunicare. Denumirea sistemelor VEKA se face astfel incat caracteristicile produsului sa poata fi identificate din start si retinute cu usurinta. Daca luam ca exemplu VEKAMOTION 82MAX, MOTION inseamna ca sistemul pune in miscare dimensiuni mari de cercevea cu sticla, 82 reprezinta adancimea profilului in milimetri, iar MAX denota faptul ca profilul respectiv ofera cea mai mare suprafata vitrata si cele mai inguste rame din familia sa. Vom continua sa ne concentram eforturile inspre educarea pietei si in prezent lucram la dezvoltarea unei noi campanii de brand care sa aduca in prim plan si sa informeze consumatorii cu privire la avantajele oferite de profilele VEKA de Clasa A. Concomitent avem in focus eficientizarea cheltuielilor, astfel incat preturile produselor noastre sa nu afecteze si mai mult consumatorii. Prioritatea noastra este sa oferim produse de calitate la preturi competitive celor care doresc sa faca tranzitia spre ferestre si usi eficiente energetic, cu durata de viata de pana la 50 de ani. Mesajul central pentru comunicarea noastra este rezistenta in timp a profilelor, estimata la 50 de ani. Acesta este construit pe caracteristici tehnice, precum peretele exterior de 3mm conform normativului SR EN12608 sau pe politica VEKA referitoare la armarea sistemelor, precum si pe experienta de peste 50 de ani, inovatii si rigoarea cu care sunt proiectate, produse, testate si verificate profilele VEKA de Clasa A. Pe langa acestea, o alta caracteristica cheie a ferestrelor si usilor cu profil VEKA este ca aceste elemente sunt montate doar de companii acreditate de grupul german. Astfel, partenerii selectati nu doar ca se ridica la nivelul unor standarde ridicate, ci continua sa ofere servicii de calitate pe tot parcursul colaborarii, datorita trainingurilor pe care specialistii VEKA le ofera in mod regulat companiilor partenere din reteaua nationala. Toate acestea fac din VEKA un exemplu pentru industrie si, puse la un loc cu atentia pe care grupul german o acorda sustenabilitatii de mai bine de 20 de ani, au transformat compania in lider mondial al pietei de profile PVC”.
|