Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 21 Noiembrie 2024
Hilti
Home
WAREMA: Crestere cu peste 10% a vanzarilor din 2021, in pofida pandemiei
Furnizori de sisteme Publicat de Cosmin Dincu 27 Mai 2022 06:01
Corporatia Warema (Warema Renkhoff SE) a dat recent publicitatii rezultatele financiare aferente anului 2021, managerii grupului specializat in furnizarea solutiilor din categoria tehnicii de umbrire subliniind faptul ca exercitiul financiar analizat a fost, din nou, unul al succesului, atat in domeniul sistemelor de umbrire (Sun & Living Spaces), care constituie principala arie de competenta a corporatiei (ce-si mentine structura unei afaceri de familie), cat si in ceea ce priveste divizia de inginerie a materialelor plastice si inginerie mecanica (Plastics & Engineering). Astfel, potrivit unui comunicat al grupului, Warema Group a sfidat pentru a doua oara efectele profund negative ale pandemiei generate de virusul SARS-CoV-2, cu un an fiscal de succes, deoarece a inregistrat o crestere generalizata de peste 10%, concomitent cu o parcurgerea a noi pasi pe calea digitalizarii si cu finalizarea unor proiecte importante.
In anul fiscal 2021, Warema Group si cele doua divizii ale sale, Sun & Living Spaces si Plastics & Engineering, si-au continuat cresterea vanzarilor, in pofida provocarilor pandemiei. La nivel mondial, Warema a realizat vanzari de aproximativ 686 milioane de euro (fata de circa 623 milioane de euro in exercitiul fiscal anterior), reprezentand o crestere de peste 10 procente fata de anul precedent.
Numarul de angajati si-a continuat, de asemenea, trendul ascendent, desi a fost afectat initial de anumite adaptari ale programului de lucru. Totusi, anul trecut, la nivelul intregului grup, numarul angajatilor a crescut cu aproximativ 400 de persoane, pana la un total de 5.200 de angajati. In plina pandemie, au fost finalizate unele proiecte importante, altele au consemnat un avans peste asteptari, iar criza sanitara a avut ca efect, mai ales, accentuarea si accelerarea puternica a procesului de digitalizare.
„Pentru Warema, elementul central al dezvoltarii in domeniul constructiilor a fost finalizarea noului centru logistic si de productie din Wertheim-Bettingen, care se afla la mai putin de 15 km de sediul central. Acesta a fost deschis oficial in iulie 2021 - la mai putin de doi ani dupa ce a fost pusa piatra de temelie in toamna anului 2019. Pe o suprafata utila de peste 31.000 de metri patrati, au fost create noi spatii pentru expediere si productie, in care lucreaza in total aproximativ 300 de angajati. Unul dintre principalele obiective ale proiectului de constructie a fost proiectarea durabila si orientata spre viitor a cladirii. Intreaga anvelopa a imobilului a fost construita conform standardului KfW Efficiency House 55. In plus, aproximativ 2 000 de panouri solare, amplasate pe acoperis, asigura acoperirea a 80% din necesarul de energie electrica intr-o zi normala de lucru. Unitatile de cogenerare asigura energie termica/ electrica si cuprind sisteme de recuperare a caldurii, ceea ce permite economisirea energiei. Sustenabilitatea si conservarea resurselor sunt probleme importante pentru viitor, iar noi, avand o expertiza avansata in domeniu, putem si trebuie sa ne aducem contributia, in calitate de companie orientata spre viitor. Nu este vorba doar de reducerea costurilor consumului de energie, ci mai ales de calitatea vietii pe termen lung, pentru generatiile viitoare”, a declarat Angelique Renkhoff-Mücke, presedinte si CEO al Warema.
Puterea de inovare este un factor important pentru succesul unei companii
Desi activitatea corporatiei se axeaza mai ales pe divizia Sun & Living Spaces, situatia diviziei Plastics & Engineering este, de asemenea, pozitiva, inregistrandu-se o evolutie deosebita a rezultatelor financiare, in pofida pandemiei. Datorita pozitiei sale initiale puternice in sectorul auto si a situatiei bune a comenzilor in domeniul tehnologiei medicale, divizia Plastics & Engineering a reusit, de asemenea, sa inregistreze o crestere, in ciuda circumstantelor nefavorabile. Toate acestea nu ar fi fost insa posibile fara o orientare consecventa spre viitor. Conform managementului Warema, concentrarea pe viitor este evidenta si in ceea ce priveste digitalizarea. Procesele de lucru au fost optimizate, iar activitatile directe, ce presupun munca manuala, au fost reduse in noua locatie din Wertheim. Introducerea succesiva a software-ului si digitalizarea etapelor de lucru sunt elemente importante in orientarea catre Industria 4.0. „Targurile digitale si contactul virtual cu clientii fac acum parte din noua normalitate a activitatii noastre. Dar, de asemenea, ne transformam pas cu pas procesele interne si, astfel, ne orientam in mod consecvent catre viitor In acelasi timp, in aceste circumstante, este necesara si o crestere suplimentara a capacitatii: Cursul de crestere din ultimii ani nu ar fi fost posibil fara consolidarea constanta a echipei noastre. Dorim sa continuam pe aceasta cale, dar pentru
aceasta avem nevoie in continuare de lucratori calificati. Investitiile in noua locatie reprezinta, de asemenea, un angajament clar fata de regiune si fata de Germania – principala tinta a afacerilor noastre”, dupa cum subliniaza Angelique Renkhoff-Mücke. De asemenea, compania este orientata spre viitor si in cel de-al doilea domeniu de interes al sau, inovarea. De exemplu, Warema implementeaza propriul sau sistem de management al inovarii, iar angajatii interesati au beneficiat de cursuri de coaching pentru a regandi procesele din cadrul companiei cu ajutorul metodelor invatate. „Acest lucru nu se refera doar la produse noi pentru clienti. Inovatia a fost ancorata ferm in compania noastra de mult timp si nu este doar un cuvant la moda pentru anumite domenii, ci ne intereseaza pe fiecare dintre noi si toata lumea poate contribui la inovare - fie ca este vorba de gestionarea proiectelor, de operatiuni de control sau de abordarea clientilor. Sunt convinsa ca aceasta strategie va avea succes: Am dovedit, nu in ultimul rand, in timpul pandemiei, ca putem, cu mult curaj, sa deschidem noi drumuri si sa gasim solutii creative. De asemenea, vom beneficia de actuala experienta in domeniul inovarii si vom contribui astfel la succesul durabil al companiei”, a concluzionat Angelique Renkhoff-Mücke. Informatii suplimentare, la www.warema.com
 
rehau
TSV
SISECAM
ABONARE REVISTE
Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left