AKZONOBEL POWDER COATINGS: Dezvoltare a activitatii in 2011 |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 28 Nov 2011 16:00 |
Conducerea companiei AkzoNobel Powder Coatings estimeaza pentru exercitiul financiar in curs obtinerea unei cifre de afaceri de 2,2 milioane de euro, cota comercializarii de vopsele pulbere pentru domeniul arhitectural fiind de 60% din totalul vanzarilor. Conditiile pe piata de profil au fost foarte dificile in 2011, ca urmare a cresterii cotatiei continue a cotatiei materiilor prime (fenomen declansat la nivel global inca din 2010), care a generat dificultati de aprovizionare, mai ales ca volumul cererii este foarte mare in tarile aflate in curs de dezvoltare.
Anamaria Hodorogia, specialist de marketing in cadrul AkzoNobel Powder Coatings: „Ca urmare a dificultatilor specifice pietei materiilor prime, am decis sa majoram preturile la sortimentele finite, aceasta masura constituind o necesitate obiectiva. Un alt element strategic pe care l-am aplicat la nivelul filialei autohtone a constat in lansarea colectiei Interpon D Brilliance, o gama de vopsea pulbere cu efect metalic si stralucitor, creata special pentru a fi folosita la finisarea obiectelor de metal ce se pot expune si la exterior (profile de aluminiu, rame de fereastra, usi sau paneluri). Gama inovatoare este formata din sase nuante, vopseaua pulbere aplicandu-se intr-un singur strat, prin care se obtine un finisaj stralucitor caracterizat printr-un grad inalt de durabilitate, ce anterior rezulta numai dupa folosirea vopselei lichide sau a doua straturi de vopsea pulbere. Utilizarea acestei solutii se incadreaza in tendintele arhitecturale actuale, de a crea cladiri cu o estetica deosebita, produsele respective fiind dezvoltate special, la solicitarile clientilor din ultimii doi ani, folosindu-se resursele tehnice ale grupului din departamentele de cercetare din mai multe tari. Tot in 2011 am lansat noua pagina autohtona de internet a diviziei de vopsea pulbere Interpon. Prin intermediul acesteia, arhitectii, constructorii, specialistii din domeniul vopsirii electrostatice, inginerii si designerii pot comanda online cataloage de culori sau pot descarca brosuri/fise tehnice. De asemenea, au posibilitatea de a primi zilnic informatii despre noile produse lansate si alte stiri referitoare la tehnologiile dezvoltate pentru a reducere impactul asupra mediului, ceea ce constituie un aspect definitoriu al activitatii noastre. Arhitectii au la dispozitie produse aflate in stoc, insa foarte multe nuante/efecte se pot realiza la comanda”.
|