ALLIANZ TC: Extindere a ariei de distributie si lansare de produse noi |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 11 Aug 2010 09:21 |
Compania Allianz TC - Bucuresti este implicata in furnizarea de elemente de feronerie, precum: elemente de tip <<balama>>, sisteme cu deschidere simpla/dubla, butuci, manere, broaste, garnituri, suruburi etc. Aceste categorii detin ponderea in oferta (cu 60% din total, in rest fiind promovate diverse tipuri de accesorii, cum ar fi plasele de protectie impotriva insectelor sau glafurile. In acest an a fost deschis un nou showroom la Targoviste, altele trei functionand, deja, in Bucuresti, Galati si Pitesti. Activitatea firmei si evolutia segmentului de piata specific sunt detaliate, in continuare, de directorul societatii.
Tache Gheorghiu, director al Allianz TC: “Am grupat toate produsele pe care le comercializam sub marca Arco, care a fost inregistrata la OSIM. Pentru promovarea acestora, colaboram cu furnizori de materiale din China, Taiwan si Turcia, printre producatorii de tamplarie termoizolanta care ne sunt parteneri aflandu-se: Far - Est, Send' 92, Magnicom, Vi-Fi, Izotec Group, ADF Prod etc. In ultima perioada, am incercat sa majoram numarul de clienti, care au posibilitatea achitarii obligatiilor financiare pe loc, intrucat piata este caracterizata de o puternica instabilitate. De asemenea, am incercat sa accesam si zona Craiovei, cu succes pana in prezent si am inclus in oferta, de curand, doua produse noi (sistemul de feronerie simplu/dublu si manerul cu arc pentru usa). Ca urmare a acestor masuri, estimam pentru anul in curs o mentinere a cifrei de afaceri pe care am inregistrat-o in 2009. Din observatiile noastre, am remarcat faptul ca piata specifica este in restrangere, fiind caracterizata, de asemenea, de un blocaj al lucrarilor de constructii aflate in executie sau in stadiu de inchiriere si de lipsa de prevederi legislative care sa sustina companiile din bransa. Din punctul nostru de vedere, societatile care vor rezista in 2010 vor fi prezente pe această piata si in 2011 reusind sa traverseze perioada de recesiune”.
|