ALPROF: Majorare a capacitatii de productie si a ariei de distributie |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 14 Feb 2011 10:45 |
Compania Alprof (din judetul Constanta), specializata in extrudarea de profile din aluminiu (pentru aplicatii in diferite industrii) ofera pentru segmentul tamplariei termoizolante mai multe serii de repere, precum: Clasic, Estival, Montana, Culisant etc., asigurand, totodata, servicii de vopsire in camp electrostatic. Dintre nuantele destinate personalizarii usilor/ferestrelor, sunt preferate preponderent cele care confera aspectul lemnului natural. In continuare, mai multe detalii referitoare la activitatea derulata pe acest segment sunt oferite de directorul de vanzari al Alprof.
Enis Ibraim, director de vanzari al Alprof: „Obiectivul central al strategiei de dezvoltare pe care o aplicam anul acesta consta in extinderea spatiilor industriale proprii cu o hala de stocare pentru produse finite. Programul este complex si a demarat in 2010, prin realizarea unei noi sectii de turnare a materiei prime destinate extrudarii, capacitatea de productie fiind de 400 tone/luna. Am decis sa ne implicam in acest proiect, chiar daca, anul trecut, din cauza regresului pietei constructiilor, ne-am confruntat cu o scadere a comenzilor pentru profilele de tamplarie, depreciere pe care am recuperat-o insa, prin rezultatele obtinute pe segmentul profilelor industriale. In 2011, conform parerii analistilor, este previzionata o crestere a cererii, chiar daca nivelul respectiv ar putea fi nesemnificativ. Pentru depasirea actualei perioade dificile, consideram ca ar trebui incurajat sectorul constructiilor prin masuri de stimulare a activitatii firmelor din bransa. Un alt proiect important pe care il avem in derulare consta in extinderea ariei de distributie in Transilvania si Banat. Zonele in care suntem prezenti pana acum, sunt reprezentate de Dobrogea, Muntenia si Moldova. De asemenea, in cazul anumitor proiecte de amploare, efectuam comenzi personalizate atat din punct de vedere al formei, cat si al culorilor. Pentru 2011 avem in vedere o crestere a cifrei de afaceri cuprinsa intre 10% si 20%, fata de nivelul de 5,8 milioane de lei, pe care l-am consemnat in 2010”.
|